• Ja, ik voel me ontiegelijk kud ._. Ik had mijn crush op hyves, en ik weet niet wát ik gedaan heb, maar ik ben geen vrienden meer met hem op Hyves, en ik weet honder procent zeker dat ik hem niet verwijderd heb. Ik kan wel janken nu. Ik ga de droom opgeven waar ik voor gevochten heb. Nu gaan jullie zeggen 'Niet doen.' Maar ooh ja, dat ga ik doen. Mijn droom was niet reeël, of hoe je dat ook mag zeggen. Hij was 6e klasser, ik hád het kunnen weten, hoe kan ik ever zo dom zijn? Ik had hem eerder uit mijn kop moeten proberen te zetten. Maar nu ga ik hem uit mijn hoofd zetten, en verder leven zonder jongens, ik ben er klaar mee, de jongens waarop ik verliefd worden maken toch allemaal mijn dromen stuk.

    Dank jullie wel dat jullie mijn hartlucht topic wouden lezen.
    <3

    Broadway schreef:
    (...)
    Heb een reden waarom hij mij dan verwijderd? Ik bedoel, stel dat hij me wel leuk vondt, dan had hij me never verwijderd.

    Nou kent hij je? Ik bedoel, praat je veel met hem, weet hij wie je bent enz. Mss heeft hij grote schoonmaak gehouden en mensen verwijderd die hij niet echt goed kent?

    Therapy schreef:
    (...)
    Nou kent hij je? Ik bedoel, praat je veel met hem, weet hij wie je bent enz. Mss heeft hij grote schoonmaak gehouden en mensen verwijderd die hij niet echt goed kent?

    Dat kan, maar als ie verliefd op me was, had ie me nooit verwijderd, dus ik laat alle hoop varen naar Amerika. (doeg)

    Sterke !
    Maar zet hem uit je hoofd , en zoek iemand anders waar het mee klikt enzo ! Of blijf gewoon een tijdje HAPPY SINGLE :P Ik ben dat ook op het moment , xp


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ambeeer schreef:
    Sterke !
    Maar zet hem uit je hoofd , en zoek iemand anders waar het mee klikt enzo ! Of blijf gewoon een tijdje HAPPY SINGLE :P Ik ben dat ook op het moment , xp

    Happy single for life.

    Broadway schreef:
    (...)
    Happy single for life.


    Wie weet kom je morgen nog een leuke jongen tegen of over een paar maanden.
    En misschien heeft hij je perongeluk verwijderd van Hyves.


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    (...)

    Wie weet kom je morgen nog een leuke jongen tegen of over een paar maanden.
    En misschien heeft hij je perongeluk verwijderd van Hyves.

    Uhu, perongeluk.
    1) hij moet naar mijn profiel gaan
    2) hij moet op een knopje drukken en dan nog een keer.
    :8
    - nothing personal -
    Maar ik snap dat je me hoop in wilt praten, dat vindt ik lief van je.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 20:46 ]

    ik weet precies hoe je je voelt
    de jongens die ik leuk vind maken mij dromen ook altijd stuk
    sterkte (flower)

    Sterkte


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Sterkte <3


    Happiness hit her like a train on a track

    Kindje, ik ben al 2 jaar (!) verliefd op een kerel. Die zit nu op de universiteit. En, ik was er bijna over. Ik zie een foto van hem, en BAF, terug verliefd. Dus, als je echt verliefd bent op die kerel, kan je nog een rebound verwachten.
    Maar, in ieder geval : Veel sterkte !<3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ohjeeeh, sterkte =/


    I don't need words to feel those lips.

    Arme Barb =(
    Het komt vast wel goed! Sterkte.


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is kut. Het klinkt misschien erg standaard, maar het is wel waar: niet opgeven, het is niet omdat die ene jongen je niet leuk vindt, dat er geen andere opties meer zijn. Laat je niet doen! (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Kun je hem dan niet weer toevoegen? En dan met de smoes: ik ken je van school?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.