• Met kinderen,
    ik ben daar dus zo slecht in hé, en op één of andere manier voelen al die kindjes zich naar mij aangetrokken, want altijd komen ze naar mij en staan ze daar wat te lachen ...
    Ik heb niets tegen kinderen, ik vind ze ook wel schattig enz, maar als ze daar dan staan weet ik echt niet wat ik moet doen.
    bv gisteren, ik zat in het zwembad, en opeens komt er zo'n klein meisje met en roze zwemband naar me toe gezwommen, en het probeert zo te 'communiceren' door wat 'dada' te roepen en het enige wat ik dan doe is gewoon een geforceerd lachen en me dan omdraaien en weggaan. Het is alsof er dan zo'n alarm afgaat bij mij 'Wat nu, wat nu?'
    en daarna heb ik ook nog zo'n geval gehad in de trein, ... Maar dat is dan nog erger afgelopen --' "Zucht"

    Zijn jullie ook zo slecht met kinderen, of juist niet, en dan nog een vraag, wanneer zou jij graag aan kinderen beginnen? en waarom?
    Ik wacht alvast tot men 30ste

    HAHA
    Ik had dat ook altijd


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ik ben bang van kinderen rond de tien jaar. Met babies en kleuters gaat dat nog , maar vanaf tien jaar loopt het fout bij mij, ik ben daar precies echt bang van. En dat is allemaal de schuld van mijn zus, die op dit moment 10 is. Zij is erg agressief enzo, en een paar van haar vriendjes ook. Maar omdat ze te jong zijn mag ik ze niet slaan, dus ben ik elke keer weer bang als er zo'n klein tienjarigkind naast mij staat, dat ze mij zeer gaan doen en dat ik zin krijg om erop te slaan :]
    Maar toch wil ik dolgraag kinderen later wanneer ik twintig ofzo ben. Ik ben redelijk volwassen voor mijn leeftijd ( door sommige personlijke omstandigheden ben ik veel vlugger moeten opgroeien, en redeneer ik vaak als een dertiger, terwijl ik maar 16 ben =S) , en ik wil jong kinderen hebben zodat ik daar als ze een tiener zijn dat ik nog dingen kan met doen, zoals shoppen zonder dat ze zich beschaamd voelen, ...

    Ik wil liever niet aan kinderen beginnen, geef mij maar beesten =3


    Life is hard and then we die

    Nou, ik hou van kindereeeeeen :3
    En ik weet niet wanneer ik kinderen wil. Ik denk dat ik wacht tot ik daar klaar voor ben. Ben ik nu 20 of 30, dat zien we dan wel (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind kinderen leeeeuk. Ik denk dat ik ergens tussen de 20 en de 30 een kind wil :')

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 16:45 ]

    Nou ik kan er ook niet mee omgaan x) Nou sommige zijn schattig maar het merendeel is irritant, enja kan me nu niet schelen of je dan jong of oud bent als je irritant bent moetk niet van je hebben x)

    Ik kan er niet mee omgaan. Sterker gezegt ik kan ze niet uitstaan. Vooral de leeftijd categorie 2 tot 10 ongeveer. De leeftijd van onvolwassenheid en stomme vragen stellen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan wel redelijk met kinderen omgaan, het zijn schatjes. In de supermarkt of het dorp ook altijd komen ze naar mij toe om en lachen ze naar me. Op de één of andere reden vinden ze mij leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kleine kindjes van 4 willen altijd mijn hand vasthouden. o.Ô maarja, dat is normaal voor kindjes van die leeftijd.
    Hm, ik weet het niet. Ze gaan eerder naar mijn broertje.


    Underdog, just look at the mess you made.

    ik kan er redelijk goed mee omgaan , soms ook niet (:
    Ik wil rond mijn 23ste een kind !
    Ik wil eerst mijn diploma & goed werk hebben dusja (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Nee, ik denk niet dat ik slecht ben met kinderen.
    En ik weet nog niet op welke leeftijd ik kinderen wil, ergens vanaf mijn twintigste denk ik.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Jaah ik heb het zelfde ik weet dan ook nooit wat ik moet doen moet je wat zeggen wat ze dan tog niet verstaan .. ik weet het niet aan mij heb je niks ... :$


    ailoveejoee.

    Wahahah dat heb ik ook altijd xD


    You can run but not hide

    PUKKELxDING schreef:
    Ik wil liever niet aan kinderen beginnen, geef mij maar beesten =3


    Let's do this poo

    Mat baby's en peuters en kleuters niet nee. Maar met kindjes van 5-6-7 jaar wel. Mijn buurjongetjes zijn 6 en 8 en die zijn zo schattig. Verder kan ik -volgens mensen- ook goed omgaan met kinderen van 10/11 jaar. Haha, omg.
    En dat probleem dat baby's etc op me afkomen heb ik niet, die hebben schrik van mij :/

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 14:32 ]