• Dus.

    Ik heb ruzie met iemand uit Nederland. Ik ben daartegen begonen omdat ze van iemand die ik ken zijn MSN en netlog heeft gehackt. Dit kon ik diet hebben want dat zelfde mens heeft ook al lang een vriend van mij aan het stalken geweest. Ik zeg van; Stop alstublief me zo zielig te doen en laat die mensen me rust. Zij begint te overreageren en zegt van; komt da maar is in mijn gezicht zeggen, ik slaag u de grond in. Dan krijg ik het he. Dan is het te ver. Ik heb daar nog super lang mee aan het ruzieen geweest. Ik heb dat kind ook opgebelt toen ik in Londen zat. Nu. Ze heeft besloten om twee van haar vriendjes op mij los te laten. De ene zit heel de tijd te sms en te bellen van; ik slaag uwe bek kapot. En de andere zit mij te bedrijgen op netlog. Sorry maar dit gaat er voor mij over hoor. Als ik ruzie heb; vecht ik dat alleen uit. Als ge er dan vriendjes bij haalt bent ge voor mij het laagste wa op de grond rondloopd. :')

    Eigenlijk kan mij die ruzie ni veel schelen. Ik sta boven da kind. Ze doet zo groot. Maar alstublieft. Tegen mij zegt ze dat ik groot ben als mijn vrienden er bij zijn. Maar alstubliefd. Da ze is naar haar eigen kijkt.

    Dank voor het lezen. (flower)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 21:56 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Like I said, zielig en ze heeft ongelijk.

    Das sneu
    ik heb dat ook gehad maar meestal als je het negeert stopen ze vanzelf dan ist nie leuk meer en het is meestal ook zo da ze je echt niet op komen zoeken


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Zoo die denkt heel wat te zijn, met haar vriendjes zoo van jah ik sla jou alleen hun doen het werk, dus zij moet niet zeiken..En weetje menen die grote mond hebben maken het niet waar.


    Some angels have no wings.

    smileforme schreef:
    Wat een zielig kutkind. =x


    I need you like a heart needs a beat

    GHaha ze heeft op mij ook iemand afgestuurt op netlog. Een zekere lisa julia of zo iets dacht ik ;D x


    Some people make the world special just by being in it

    Iemand die z'n vrienden erbij haalt is bang dat jij uithaalt. Heel simpel, ga dreigen met naar de politie gaan.


    Life is hard and then we die

    Ik haat mensen die zeggen dat ze iemand slaag gaan geven en het dan niet doen. Zeg het en doe het dan ook, of zeg het gewoon niet. ;d

    Ze zegt ik sla je kapot alleen 'haar vrienden' Doen dan het werk en weetje ik heb zoo iets van je maakt het niet waar met zoo een smoel.Dus tjah weetje niet naar om kijken


    Some angels have no wings.

    Laat ze zielig doen. Ze weten niet eens waar jij woont en die kleuters kunnen niet tegen jou op.


    Only losers can act the way you do

    Ik zou zeggen negeren. Dan laat die het ook vallen..

    Dat mens zou een leven moeten zoeken :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 11:23 ]


    VIP - Very Important Penguin