Dus.
Ik heb ruzie met iemand uit Nederland. Ik ben daartegen begonen omdat ze van iemand die ik ken zijn MSN en netlog heeft gehackt. Dit kon ik diet hebben want dat zelfde mens heeft ook al lang een vriend van mij aan het stalken geweest. Ik zeg van; Stop alstublief me zo zielig te doen en laat die mensen me rust. Zij begint te overreageren en zegt van; komt da maar is in mijn gezicht zeggen, ik slaag u de grond in. Dan krijg ik het he. Dan is het te ver. Ik heb daar nog super lang mee aan het ruzieen geweest. Ik heb dat kind ook opgebelt toen ik in Londen zat. Nu. Ze heeft besloten om twee van haar vriendjes op mij los te laten. De ene zit heel de tijd te sms en te bellen van; ik slaag uwe bek kapot. En de andere zit mij te bedrijgen op netlog. Sorry maar dit gaat er voor mij over hoor. Als ik ruzie heb; vecht ik dat alleen uit. Als ge er dan vriendjes bij haalt bent ge voor mij het laagste wa op de grond rondloopd. :')
Eigenlijk kan mij die ruzie ni veel schelen. Ik sta boven da kind. Ze doet zo groot. Maar alstublieft. Tegen mij zegt ze dat ik groot ben als mijn vrienden er bij zijn. Maar alstubliefd. Da ze is naar haar eigen kijkt.
Dank voor het lezen.
[ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 21:56 ]
We'll never be as young as we are tonight