• Okeeh, dit verhaal wil ik even aan jullie kwijt.
    Twee jaar geleden zat er bij mij een jongen op school, J. Ik was toen negen en hij twaalf. Ik vond hem maar raar en eng, want ik hoorde allemaal verhalen over hem. Dat hij rookte, dronk, enzovoort. Ik vond hem maar onzin en geloofde het niet. Nu is het twee jaar later, en J is nogal veranderd. Laatst kwam ik er achter dat ik echt verliefd op hem ben. Ik voegde hem toe op Hyves en MSN. Ik werd telkens hyper toen hij online kwam, mijn hart begaf het. Ik had het mijn vriendinnen vertelt, die hem ook kende. Ik kwam er achter dat een meisje van Quizler hier J ook kende. We praatten aan een stuk door over hem, onder een valse naam. Want als hij onze krabbels las, wist hij dat ik hem leuk vond. Mijn BFF, L, zei telkens dat ik hem aan moest spreken. Dat durfde ik niet, omdat ik hem al 2 jaar niet meer had gezien of gesproken. Uiteindelijk ging ik op zijn Hyves fotoreacties plaatsen en stuurde hem een krabbel. Een paar dagen kwam ik erachter dat hij een vriendin had, M. Ze waren heel close, en heel gelukkig. De weken die daarop volgde waren verschrikkelijk. Ik was kapot. Vandaag had L er genoeg van en stuurde J een krabbel. Dit stond erin ; Hoi (:
    Een Vriendin van mij vind jou leuk
    Ze heeft geen hyves.
    Maar ze heeft er niet om gevraagd hoor dat ik het moest zeggen maar vroeg of laat moest je het tog weten XD
    Wilde ik ff zeggen.

    Ik logde me in op haar account en verwijderde de krabbel. Maar toen dacht ik dat het eigenlijk niks uitmaakte, dus ik stuurde de krabbel opnieuw. Toen ben ik snel weer naar m'n eigen Hyves gegaan. En daar zit ik nu, afwachtend wat J tegen L terug gaat krabbelen.
    En we hebben antwoord hoor ! J heeft aan L gekrabbelt:

    ooh X'D oke maar
    wat heb ik eraan X'D
    ik ken der niet eens

    Nou, dat had hij gedacht. En of dat hij me kent. En hij is gewoon op MSN. Niet-wetend dat ik het ben.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 19:59 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het is dom om iemand te hacken, sorry.


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    Het is dom om iemand te hacken, sorry.


    Ja heh (cat)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    oeeeeh..
    succes :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    oeeeeh..
    succes :]

    Dankje ;x


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Opzich vind ik het wel goed van je vriendin dat ze dit heeft gedaan. Zij ziet dus ook dat jij enorm verliefd bent. Logisch dat ze hem een krabbel stuurt. Zolang hij er niet achter komt wie L bedoeld, is er toch niks aan de hand? Jij blijft mooi buiten spel. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Opzich vind ik het wel goed van je vriendin dat ze dit heeft gedaan. Zij ziet dus ook dat jij enorm verliefd bent. Logisch dat ze hem een krabbel stuurt. Zolang hij er niet achter komt wie L bedoeld, is er toch niks aan de hand? Jij blijft mooi buiten spel. ^^

    Ja, maar -ikdenk- dat hij er wel achter komt dat ik het ben. Misschien, ofzeuw


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je hebt niet gehackt. (Is niet mogelijk)
    Of je hebt het passwoord geraden of een nep programmatje gestuurd (A) Of het passwoord gevraagd of ooit geweten. (Moest ik even kwijt)

    Maar het beste is als je eerlijk bent tegen die jongen. :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Je hebt niet gehackt. (Is niet mogelijk)
    Of je hebt het passwoord geraden of een nep programmatje gestuurd (A) Of het passwoord gevraagd of ooit geweten. (Moest ik even kwijt)

    Maar het beste is als je eerlijk bent tegen die jongen. :)

    Nouja boeiend, ik heb me gewoon ingelogs op haar account :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    wel lief van je vriendin dat ze zoiets doet hij moet er tog een keer achterkomen.


    Simple, but effective.

    Ik vind eigenlijk niet dat jou vriendin dat moest doen, maar misschien helpt het wel ? ;)


    -

    vulnerable schreef:
    Ik vind eigenlijk niet dat jou vriendin dat moest doen, maar misschien helpt het wel ? ;)

    Dat denk ik ook . _O_


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Rush schreef:
    Opzich vind ik het wel goed van je vriendin dat ze dit heeft gedaan. Zij ziet dus ook dat jij enorm verliefd bent. Logisch dat ze hem een krabbel stuurt. Zolang hij er niet achter komt wie L bedoeld, is er toch niks aan de hand? Jij blijft mooi buiten spel. ^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Veel succes ofzo? :'D
    Wat boeit het dat ze iemand "gehackt" heeft, in deze situatie is het wel OK, ze heeft toch niets ergs gedaan ? O.O


    None but ourselves can free our minds.

    Voor de topic lezers; J heeft geantwoord aan L :


    ooh X'D oke maar
    wat heb ik eraan X'D
    ik ken der niet eens


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.