• Waar is de tijd dat ik dagenlang op mijn pc games zat te spelen.
    Ik mis dungeon Keeper, Theme Hospital, Worms, Pharaoh, Ceasar III, Age of Empires, Settlers III, GTA II, enz...

    Ik wou ze terug zoeken maar ik vind ze niet meer, en deze pc is toch te nieuw voor die oude spelletjes...

    Welke speelde jullie vroeger?


    Get outta my head!

    Sims, de eerste. ;d
    Ik speelde dat hele dagen na elkaar zonder het beu te worden. Dat waren nog eens tijden. ;d

    Ik speel nog steeds Sims ;D Nu is het wel Sims 3 geworden XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Googoo's en Yu-gi-oh ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sims ;'D

    Envy schreef:
    Ik speel nog steeds Sims ;D Nu is het wel Sims 3 geworden XD

    Ik speel soms ook nog Sims maar dat word ik sneller beu. ;d

    Sims 2


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bumblebee schreef:
    Sims, de eerste. ;d
    Ik speelde dat hele dagen na elkaar zonder het beu te worden. Dat waren nog eens tijden. ;d
    Ik had ook alle sims, maar nu ben ik ze zooo beeu. het wordt saai..


    Get outta my head!

    Mario! op de supernintendo en de nintendo 64 en later op de gamecube! verder was ik helemaal into pokemon. en dan vechten met mn buurjongens(die ik altijd versloeg)

    Ehm ik speelde altijd op de supernintendo SuperMario, Mario Brothers, Donkey Kong en Mario Kart. Nu is het Mario Party op de DS en Sims op de computer. Alleen doe ik de sims nu wel veel minder als eerst. Het verveeld me weer even, over een tijdje speel ik het weer en dan vind ik het weer helemaal leuk :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Jullie speelden precies allemaal dezelfde spelletjes.. Ben ik de enigste rare?Ôo


    Get outta my head!

    Pyjama Sam, maar ik heb het niet meer. =(


    None but ourselves can free our minds.

    Tony Hawk Pro Skater nogwat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik speelde altijd Sims en uhhmm.. zo'n spel waar je dieren mee moest opvoeden


    We can only learn to love by loving.

    oo wacht man. Ik vergeet twee hele belangrijke!! Prince of persia én Freddy Fish!!


    Wie du mir, so ich dir.

    OuttamyHead schreef:
    Jullie speelden precies allemaal dezelfde spelletjes.. Ben ik de enigste rare?Ôo

    blijkbaar. van die spelletjes die je opnoemt heb ik echt nog nooit gehoord :O
    maar ik speelde ook nog wel meer rare spelletjes hoor alleen weet ik niet meer wat de namen daarvan wsren. heel vroeger had ik een ziek oude spelcomputer met alleen maar supergrote blokjes enzo XD echt uit de jaren 70 en echt een enorme kast