• ik heb een probleem,
    ik wil onwijs graag naar Tokio hotel op de 23ste. maar me beste vriendin met wie ik altijd naar tokio hotel ga en andere dingen heb ik onwijs ruzie mee. en heb al opgevat dat zei met andere gaat. zitten er mee mensen met die probleem en wat hebben jullie daar aan gedaan?

    dikke x

    Ik had een kaartje over maar iemand anders van quizlet gaat nu met mij mee.


    -

    ik heb hetzelfde probleem, behalve, mijn vriendin heeft gewoon geen zin xp, maar ik heb me er bij neergelegd

    Spreek af met mensen van quizlet. Is ook gezellig als je al wat met ze hebt gesproken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Spreek af met mensen van quizlet. Is ook gezellig als je al wat met ze hebt gesproken?

    ja dat is wel leuk maar ik wil onwijs graag een staanplek maar dan moet je ook maar net mensen hebben met een staanplek. en weet niet of me moeder dat wel een goed idee vind:S

    xGirlicious schreef:
    (...)
    ja dat is wel leuk maar ik wil onwijs graag een staanplek maar dan moet je ook maar net mensen hebben met een staanplek. en weet niet of me moeder dat wel een goed idee vind:S

    Tja, dan is het een wat groter probleem ja..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga ook met iemand van quizlett :9~:9~
    misschien kun je daar idd iets mee afspreken?
    zo leer je ook nog is nieuwe mensen kennen (:
    success. (flower)

    Ga met een van je ouders, ik ga met me moeder xD Ook al vind ze het onswijs lelijk. Ze word gedwongen door mij< maar ze vind het ook gewoon gezellig hoor ;P


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Ga met een van je ouders, ik ga met me moeder xD Ook al vind ze het onswijs lelijk. Ze word gedwongen door mij< maar ze vind het ook gewoon gezellig hoor ;P

    me moeder zei al dat ze wel met me mee wou maarja om nou lekker uit me dak te gaan met me moeder naast me [ die denk dan dat ze leuk is en gaat raar lopen doen :( ]

    wie wil met mij meee !? of afspreken!? :$

    ik woon in zuidholland ! in het westland. vlak bij delft. en dat is dicht bij AHOY

    Ga met mensen van quizlet erheen. Dat is wel zo gezellig meet elkaar esnoods van te voren wel evetnjes. Of ga met één van je ouders. Of leg je ruzie bij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan er toch ook gewoon alleen heen gaan? Je maakt daar écht -heel snel- nieuwe vrienden.


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Je kan er toch ook gewoon alleen heen gaan? Je maakt daar écht -heel snel- nieuwe vrienden.

    ja, maar het is ook niet echt leuk om daar in je eentje te komen! stel dat niemand me mag

    xGirlicious schreef:
    (...)
    ja, maar het is ook niet echt leuk om daar in je eentje te komen! stel dat niemand me mag


    Je kan beter alleen komen, nieuwe vrienden maken + een leuk concert. Dan helemaal niet gaan, en achteraf spijt hebben dat je niet bent gegaan ;D


    Protège moi de mes désirs.

    xGirlicious schreef:
    (...)
    me moeder zei al dat ze wel met me mee wou maarja om nou lekker uit me dak te gaan met me moeder naast me [ die denk dan dat ze leuk is en gaat raar lopen doen :( ]


    Ja daar en ik ook bang voor maarja...
    Ach beter met me moeder dan helemaal niet denk ik dan.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.