• We doen alleen maar voetbal, dat is opzich wel leuk maar we doen meisjes tegen meisjes en dat is zó kut x-x


    when words fail, music speaks.

    Willom schreef:
    ik hou van mijn gymloosheeiiid ;D


    -is errg jaloers ;x-


    we've only said goodbye with words

    consience schreef:
    Wij moesten vorige week turnen :/ Dat is al helemaal een hel, zeker als je met 4 jongens en geen meisjes in één groepje moet.
    turnen is wel leuk.


    when words fail, music speaks.

    JustMyLuckx3 schreef:
    wij doen turnen, dat is nog erger. [zie: salto's, over kasten heen springen, ringzwaaien, trapeze etc]
    omg ik ben jaloers, ruilen?


    when words fail, music speaks.

    jammer dat gym geen keuzevak is:(


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    meisjes tegen meisjes vind ik juist leuk :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Willom schreef:
    ik hou van mijn gymloosheeiiid ;D

    The Same here.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik moet al een heel jaar niet meedoen,ik ben vorig jaar geopereerd aan mn knie,en daardoor mocht ik 6/8 maanden niet sporten,in de grote vakantie ben ik geopereerd aan mn andere knie,en dat is weer eens 6/8 maanden niet sporten ^^
    maar als we turnen -handstand,kopstand,radslag- doe ik wel mee,ik heb dat jaren gedaan -zo heb ik ook mn knieën stuk gekregen- maar ik vind het nog altijd superleuk !


    everybody needs a song.

    Wij doen bijna altijd voetballen en dan moet je weten dak samen met nog een ander meisje de enigste meisjes in de klas zijn


    I need you like a heart needs a beat

    Nvd schreef:
    meisjes tegen meisjes vind ik juist leuk :X
    Ja ik ook, maar niet met deze klas waar ik nu in zit.


    when words fail, music speaks.

    10 tellen in de rimboe in het donker is veeeeet ;D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Wij mogen gaan lopen en sprinten in de gietende regen. Hatelijke leerkracht --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UNCOMMON schreef:
    Dat is echt níét leuk ;/


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij ons is het verschillende sporten gelukkig en als het voetbal is is het meeste gemengd maar dan moete de jongens wel eerst 2passen naar de meisjes geven eer dat ze mogen scoren.

    Wij doen rad, salto, in touwen klimmen en tijgersprong o.o
    Serieus, ik wil voetbal doen!


    Never run out of reasons to smile...

    Wij moeten tegenwoordig Rugby doen.