• We doen alleen maar voetbal, dat is opzich wel leuk maar we doen meisjes tegen meisjes en dat is zó kut x-x


    when words fail, music speaks.

    Tot nu toe hebben wij alleen maar sporten gedaan met een bal:@ Dus: handbal, slagbal, honkbal, voetbal, tennis... Echt waar, mijn docent heeft daar echt iets mee -_-" En ik en ballen gaan dus niet samen -_-"
    Vanaf afgelopen week doen we eindelijk leukere dingen. Wij hebben 4 uur in de week (het is 3 uur het hele jaar door, dus het eerste half jaar is 4 uur gym, en het tweede half jaar is 2 uur gym;)), en wij doen nu dingen als turnen, touwklimmen enzo. Kijk, dat is tenminste leuk:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Wij doen elk jaar hetzelfde: Basketball, volleybal, batminton en dansen. (en baseball op het einde van het jaar) En vergeet niet: lopen. =.=
    En soms is er iets nieuws.. Zoals dit jaar: Hoogspringen! Jeej! *note the sarcasm*

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:24 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Idd!!

    -we moeten ons in 5 minuten om kleden dat gaat toch niet?Er was ook is een keer dat e deur nie open was daar stonden we dus na 2 minuten kwam de ju en die doet de deur open en dan nog roepen alee nog 3 minuten!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is behoorlijk kut ja.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Gym bij ons is altijd kut, maar ik haat gym dus misschien ligt het daar aan :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gym is stom

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 16:09 ]


    Music is the new sex

    De meisjes moeten altijd lopen en volleyball doen, maar ik haat lopen, en door volleyball heb ik al twee jaar iets aan mijn duimen, elke keer als die bal op mijn duim(en) komt dan zegt dat krak, en doet mijn hand een drietal dagen zeer.
    De jongens, die krijgen de leuke sporten zoals Voetbal, Basketbal. Maar ze moeten ook lopen net zoals de meisjes ^^

    Ik haat gym zoizo


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Wij gaan ook heel vaak voetballen en we moesten laatst een handstand doen het lukte een beetje maar touw klimmen kan k echt niet...


    ailoveejoee.

    gymm is gewoon k.u.t(kwalitatief uitermate teleurstellend)
    maarjah maak het gewoon leuk door super melig te doen doen ik ook altijd!
    wij doen nog dommere dingen zoals alleen maar rennen....

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 20:08 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    wij moeten altijd 3,5 kilometer aan 1 stuk door rennen, egt lomp dat hou ik dus niet vol LOL


    A woman's best make up is her smile

    Opzich vind ik gym niet zo erg, maar door de leerkracht dat wel nu hebben is het inderdaaad hell.


    Tanya is de beste.

    Ik heb geen gym meer, maar ik leef wel met de mensen mee die het nog wel hebben...


    Going crazy from the Moment I met You <3