Wil je jouw actie laten uitvoeren? Stuur dan nu in! Lid worden niet nodig.
Omdat ik zelf horendol word van al die apparte toppic's van welke actie's we gaan doen op 23-02-'10 / 25-02-'10 zetten we op dit toppic alle actie's. We willen de jongens natuurlijk duidelijk maken dat ze in belgië/nederland zeer geliefd zijn maar hoe doen we dat op een orginele manier? Een actie die ze nooit of nooit zullen vergeten... Alle ideën zijn natuurlijk welkom, maar wees asjeblieft realistisch. Verzin actie's die haalbaar zijn, want de meeste mislukken ook ;x
Eerste actie ~ TWINcest; Tijdens het liedje 'Human connect to human' of 'Menschen suchen Menschen' elkaar een hand geven en die in lucht gooien.
Tweede actie ~ door Confused; Tijdens het liedje 'Zoom' of 'Zoom into me' allemaal een rode roos op het podium gooien. [Inderdaad, niet zo evident voor de mensen die vanachter staan, maar het lukt zo vaak op dinge op het podium te gooien (Bv; Beertjes, brieven, BH's, condoom's en Tampons... haha. Dus waarom zouden onze mooie rozen het niet halen?]
Derde actie ~ door Sissel; Allemaal een Q op ons hand/voorhoofd of een lichaamsdeel schrijven zodat we elkaar daaraan kunnen herkennen. [Hierover word nog gediscussierd; Het zou natuurlijk ook mogenlijk zijn om een papier aan een kledingstuk te hangen waar je eigen Quizletnaam opstaat.] - Ja, ik weet het. Het is niet echt een Tokio Hotel Actie, maar! Deze zet ik er toch bij (:
Vierde actie ~ door RepentRepent; De 'We missed you!' actie gaat op een andere manier uitgevoerd worden dus geen zorgen, het komt goed (:
Vijfde actie ~ door...
[ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 13:25 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 23 nov 2009 - 22:34 ]
I believe in music the way some people believe in fairytales.