Hey,
Zoals sommigen van jullie weten is mijn vader overleden, op 3 Juli 2008. Ik heb daarover heel erg ruzie met iemand gehad, maar ik zat laatst berichten te lezen en zo, en toen kwam ik dit opniuew tegen;
(...) zei op 13 aug 2008 - 20:04:
Oke, ik doe fucking veel voor je en je zegt dat je genoeg vrienden hebt? Nee, het boeit mij ook nixx maar vraag dan ook geen vrienden. Ik ben niet zoo triest als jou hoor Es, maar ik heb ook genoeg vrienden. Maar weet je wat ook triest is, met m'n vriendje flirten
FF ZERENEUS:
NU NOG HUILEN OM JE VADER?! HOU ER IS MEE OP! Ik weet ook wel dat het moeilijk is hoor, maar dan ga je toch niet op een PARTIJTJE HUILEN?! HET IS ALLANG GELEDEN STOP ERMEE, ALLES IS JE VADER, JE VADER EN NOGEENS JE VADER!
&& BEN JE DOOF OFZOW? IK HEB HET FUCKING VANMIDDAG GEZEGT!
Ik weet dat het stom is om dat opnieuw te gaan lezen, maar toen ik het overlas brak er toch iets in me. Inmiddels is het allang weer uitgepraat en is het weer goed, maar sindsdien vertrouw ik mensen gewoon helemaal niet snel.
Ik voel me nu best wel rot, en ik zou het op prijs stellen mochten jullie de naam van diegene NIET noemen, ook al weten jullie wie het gezegd heeft, dankjewel. Ik heb geen zin in nog meer narigheid. Dankje. : )
In ieder geval, hebben jullie tips om dat achter me te laten? Want dat gevoel had ik, maar als ik dat opnieuw ga lezen komt alles weer naar boven. Dankje. x
-