Heeft iemand de film; This is it al gekeken. Ik wil mijn ouders dwingen om mee naar de cinema te gaan maar ik heb geen idee of die goed is. Meningen zijn welkom. :'D
Ik wil hem niet zien. Het soort mensen dat erop af komt, daar walg ik van -sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen- Nog steeds blijf ik erbij, dat wanneer je iemand een pedo en een kinderverkrachter noemt dat dat niet zomaar vergeven en vergeten is als iemand dood is. Daarbij vind ik het ontzettend erg dat die hele commercieële klote zooi ook nog zo erg word uitgemolken.
Lijkt me trouwens ook niet echt leuk om naar een beeldscherm te kijken en een man te zien die gewoon de dood op zijn gezicht heeft staan. Ik heb al enkele fragmenten gezien die ze zouden gaan gebruiken, en dat zag je daar zo ontzettend goed. Dat vind ik gewoon walgelijk en de meeste mensen die die film gaan kijken zijn gewoon een stelletje ramptoeristen.
Ik ben er gisteren heen gegaan, en vond het wel grappig. Het was niet heel erg geweldig, maar als je ziet hoe zo'n concert eruit zou zien ;_; dat is wel echt mooi.
There are several things that I have been doing wrong.
Misschien koop ik m als hij wordt uitgebracht op dvd, maar ik ga er zeker niet nu heen. En ga nu niet beweren dat hij niet op dvd komt, want deze film is er puur om de schulden van MJ te lossen. Dus dan zal hij ook op dvd worden uitgebracht.
PUKKELxDING schreef:
Misschien koop ik m als hij wordt uitgebracht op dvd, maar ik ga er zeker niet nu heen. En ga nu niet beweren dat hij niet op dvd komt, want deze film is er puur om de schulden van MJ te lossen. Dus dan zal hij ook op dvd worden uitgebracht.
Nou het is al algemeen bekent dat die zak van een vader van hem al het geld er nog uit wil halen wat er inzit :'D Dus tuurlijk komt er een dvd