• Heeft iemand de film; This is it al gekeken. Ik wil mijn ouders dwingen om mee naar de cinema te gaan maar ik heb geen idee of die goed is. Meningen zijn welkom. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik wil hem ook nog zien, alleen niemand wilt met me mee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nog niet gezien, maar ik wil hem wel graag zien.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    toen ik gister keek op belbios.nl kreeg de film een 8..

    Mwah, ik vind dat dat eigenlijk kinda te ver gaat :X
    Dus nee, ik gaer niet heen.

    Ik wil hem niet zien. Het soort mensen dat erop af komt, daar walg ik van -sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen- Nog steeds blijf ik erbij, dat wanneer je iemand een pedo en een kinderverkrachter noemt dat dat niet zomaar vergeven en vergeten is als iemand dood is. Daarbij vind ik het ontzettend erg dat die hele commercieële klote zooi ook nog zo erg word uitgemolken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Iemand die ik ken, haar moeder is die film gaan zien en ze vond de film prachtig.


    Only losers can act the way you do

    Lijkt me trouwens ook niet echt leuk om naar een beeldscherm te kijken en een man te zien die gewoon de dood op zijn gezicht heeft staan. Ik heb al enkele fragmenten gezien die ze zouden gaan gebruiken, en dat zag je daar zo ontzettend goed. Dat vind ik gewoon walgelijk en de meeste mensen die die film gaan kijken zijn gewoon een stelletje ramptoeristen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil er nieteens heen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    consience schreef:
    Ik wil er nieteens heen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het is naar het schijnt een beetje teleurstellend volgens de pers, hoewel anderen beweren dat hij goed is. Ik heb geen idee.


    Get outta my head!

    Ik ben er gisteren heen gegaan, en vond het wel grappig. Het was niet heel erg geweldig, maar als je ziet hoe zo'n concert eruit zou zien ;_; dat is wel echt mooi.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik had niks met hem en heb het nog steeds niet dus ik ga niet heen ^^


    -

    Misschien koop ik m als hij wordt uitgebracht op dvd, maar ik ga er zeker niet nu heen. En ga nu niet beweren dat hij niet op dvd komt, want deze film is er puur om de schulden van MJ te lossen. Dus dan zal hij ook op dvd worden uitgebracht.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien koop ik m als hij wordt uitgebracht op dvd, maar ik ga er zeker niet nu heen. En ga nu niet beweren dat hij niet op dvd komt, want deze film is er puur om de schulden van MJ te lossen. Dus dan zal hij ook op dvd worden uitgebracht.
    Nou het is al algemeen bekent dat die zak van een vader van hem al het geld er nog uit wil halen wat er inzit :'D Dus tuurlijk komt er een dvd (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou er vrijdag heen gaan, met een paar vriendin, maa rik had geen zin meer.. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''