• Helleu ~

    Ik had dus vandaag -voor de verandering- gitaarles op zaterdag weliswaar en het was van 13 tot 14 uur. Nou, het was wat uitgelopen en ik moest als laatste -we zitten met 3 in een groepje- en opeens staat mijn oma daar in dat gebouw. Ze kwam ons namelijk ophalen maar vond dat 't lang duurde dus kwam ze maar binnen even kijken. Leuk, word ik lekker nerveus van. Maar toen ik gedaan had zei mijn oma opeens; 'Die gitaarleraar van u, das wel een schoon ventje hé? Ik had zoiets van, okeeey. Vooral als je bedenkt dat hij een doorlopende wenkbrauw heeft + bakkebaarden die ongeveer in een hoek van 90° staan.

    Zijn jullie oma/opa of zo soms ook zo? Want ik vond 't kinda gênant met mijn vrienden erbij.

    x'

    First; Euhm, Jakkie? Oo

    Second; Niet dat ik weet. ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    Haha, ik vind dat leuk. :')

    Ik heb geen oma meer.
    Maar zo zou ze ook wel geweest zijn (:
    Want toen ik klein was, was mijn oma stiekem al een beetje zo!
    En mijn opa, nee, die laat mij praten en geeft me daarna altijd gelijk (:

    Ben ik even blij dat ik alleen bij mijn leraar zit en dat ik het gewoon kan fietsen :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    hahah wat schattig 8D maar ik snap dat je het wel genant vond. :')
    maar nee, volgens mij was m'n oma niet zo. Wel de oma van een vriendin van mij, die was echt grappig. Stond ze bij het voetbal veld de hele tijd; 'Die is lekker' enzo :'DD


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha, wat een leuke oma :')
    En nee, zoiets nog nooit meegemaakt. Gelukkig.


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een leuke oma heb jij. Wish I had a grandmother.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn oma is ook soms wel zo, maar die heeft nog goede smaak :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha.
    Mijn grootouders zijn altijd genant. Ooit spreekte ze iemand onbekend aan en vroeg ze 'ken jij evelien niet' .. Genant, want die persoon heeft bij mij i nde klas gezeten><


    Get outta my head!

    Soldiers schreef:
    First; Euhm, Jakkie? Oo

    Second; Niet dat ik weet. ;D


    Only losers can act the way you do