• Wie is er hier fan van Metallica en kan me een links geven van geweldige liedjes van hun?

    Alvast bedankt :Y)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 19:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vind alleen nothin else matters van hun goed:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik eigenlijk niet echt. Al heb ik er eigenlijk nog geen liedjes van gehoord denk ik :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ken niet echt liedjes van ze ;p

    Ik kan eh... zo'n beetje de hele discografie in één bericht zetten als het om de coole nummers gaat. ^^ Zoek bijvoorbeeld op dingen als Creeping Death, Master Of Puppets, One, Dyers Eve, Seek & Destroy, Phantom Lord, Whiplash, Anthesia, Sad But True, Broken, Beat and Scarred, All Nightmare Long... enzovoorts. ^^

    Dus ik ben wel fan ja. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Broken, Beat & Scarred
    Enter Sandman
    Nothing Else Matters
    One
    Sad But True
    The Memory Remains
    Whiplash

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 20:41 ]


    dream, dare, fly!

    Links? Naar youtube ofzo?
    - Koop de cd's
    - Zoek de discografie op en dan weet je meteen welke albums & welk jaar etc.
    - Zeg Joy is geweldig en ik kopieer mijn lijst wel even voor je (Ik heb niet veel op mijn computer staan, ik ben een album-persoon)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 20:38 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahti schreef:
    Links? Naar youtube ofzo?
    - Koop de cd's
    - Zoek de discografie op en dan weet je meteen welke albums & welk jaar etc.
    - Zeg Joy is geweldig en ik kopieer mijn lijst wel even voor je (Ik heb niet veel op mijn computer staan, ik ben een album-persoon)
    JOY IS GEWELDIG :3

    Ghaha, ik wil gewoon weten wat de beste songs van hun zijn ofzo. Dan weet ik namelijk wat mijn crush graag hoort, metal, dat is een feit, maarja :')


    Only losers can act the way you do