• Ik heb faalangst en daarom screw ik al mijn testen op school, terwijl ik het wel kan.

    Weetje hoe frustrerend. ._.

    Cursus volgen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja kan ik me voorstellen, vet kut man. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Yankee schreef:
    Cursus volgen?

    Ik ga nu bijles krijgen, maar sowieso, ik stress altijd zo als ik die test voor m'n neus zie liggen. ._.

    Ik ben verliefd en daarom kan ik me niet concentreren en haal ik slechte punten terwijl ik het heel goed kan ._.


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    Ik ben verliefd en daarom kan ik me niet concentreren en haal ik slechte punten terwijl ik het heel goed kan ._.

    Dat is ook heel erg kut. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is ook heel erg kut. :')
    Ja, inderdaad, maar omdat het nu vakantie is ga ik alle tijd nemen om alles te leren zodat ik mijn punten weer omhoog kan halen. ;D

    Het is gewoon een kwestie van hem uit mijn hoofd te zetten tijdens het leren en tijdens de toets, makkelijk is anders maar ik zal er wel komen :'D


    Only losers can act the way you do

    Whaha, ik heb geen faalangst, ik leer juist nooit. (à )
    Met gevolgen vandien natuurlijk. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Oooh, dat ken ik T_T zoooo irritant.. Ik heb vandaag ook -weer- een proefwerk Latijn verkloot omdat ik in de stress raakte tijdens het leren en al helemaal tijdens het proefwerk zelf
    faalangst hebben is zoooo kut =S


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    zijn daar niet pilletjs voor?


    Blub

    Een (oude) vriendin van mij had dat ook. Toen moest ze op zijn cursus op school, met andere die het ook hebben. Uiteindelijk hielp het wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.