• De 2de pauze hadden we een voedselgevecht met de jongens uit onze klas en wat bruggers. Want op vrijdag hebben we altijd de 2de pauze met de onderbouw en dat uur daarvoor hebben we een tussenuur dus hadden we maoam snoepjes en daar gingen we keihard mee gooien en de conciërce zag heel lang niks en toen ze wat zagen moet een kutgast de kantine uit. :'D


    when words fail, music speaks.

    Voedselgevechten zijn grappig. Zolang ik het eten niet op me krijg ten minste. _O_


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hahaha, als wij dat doen worden ze echt supper boos en mogen we een week lang gaan veegen ofz.


    I'm your biggest night mare

    Rush schreef:
    Voedselgevechten zijn grappig. Zolang ik het eten niet op me krijg ten minste. _O_
    Haha ik kreeg een flesje tegen me aan maar voor de rest niks want ik kon best goed wegduiken. :Y)


    when words fail, music speaks.

    bij ons doen 3e,4e,5e klassers buiten weleens broodjes gevechten die TL dan met koken heeft gemaakt^^ maarja nu zitten we toch altijd binnen (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Rush schreef:
    Voedselgevechten zijn grappig. Zolang ik het eten niet op me krijg ten minste. _O_


    Happiness hit her like a train on a track

    Voedselgevechten zijn awesome!
    Totdat iemand zegt dat je het ook moet opruimen..


    I clicked my heels and wished for you.

    Bij ons lopen er zo'n 3 miljoen leraren door de aula dus zodra je gooit ben je de lul en moet je naar buiten in de kou één week lang.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Bij ons lopen er zo'n 3 miljoen leraren door de aula dus zodra je gooit ben je de lul en moet je naar buiten in de kou één week lang.

    Nou, ik mocht er nog wel gewoon in + je moet het zelf opruimen. X:

    Voedselgevechten zijn leuk. Op mijn school zou dat niet kunnen, we hebben allemaal leraren door de kantine lopen plus nog schoolwachten.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 15:36 ]

    whaha, lol XD wel zonde van die snoepjes:X


    You are beautiful, you are love.

    Bij ons is het verboden pepernoten, nootjes enzovoort te eten op school. Omdat ze bang zijn voor voedselgevechten. De enigste reden dat die regel er is, is omdat onze (brave) school samen is gegaan met (***) scholen. Dus nu hebben wij dezelfde regels als hun. Be-lach-e-lijk!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.