• Mijn vader heeft hersenbeschadiging. Dat hebben ze een paar dagen geleden ontdekt. Nu kan hij nooit meer naar huis en moet ik bij mijn opa en oma wonen. Het is niet eerlijk! ):
    Zoiets wens je iemand niet toe. Het is gewoon echt niet eerlijk..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat erg voor je! Veel sterkte! ;o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wow wat erg. Heel veel sterkte!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is inderdaad wel erg. Veel sterkte meid! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat erg voor je Gees, echt hel veel sterkte <333


    We can only learn to love by loving.

    Wow.. :l
    Sterkte!

    x


    Let the Night embrace you

    Damn, 0o
    sterkte!

    wow dat is erg, heel veel sterkte


    I'm your biggest night mare

    ö Sterkte x


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Omg ;O
    Echt super veel sterkte<3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heey geesje, dat is inderdaad echt ontzettend kut. Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen behalve dat ik het ontzettend erg voor je vind. Als je iemand nodig hebt om te praten zijn er hier genoeg mensen op Quizlet die altijd willen luisteren. Heel veel sterkte!
    (flower)<3
    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Heey geesje, dat is inderdaad echt ontzettend kut. Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen behalve dat ik het ontzettend erg voor je vind. Als je iemand nodig hebt om te praten zijn er hier genoeg mensen op Quizlet die altijd willen luisteren. Heel veel sterkte!
    (flower)<3
    xx.


    Only losers can act the way you do

    Heel veel sterkte.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh Gees, wat erg!
    Wat erg. Zoiets wens je inderdaad niemand toe. Ik vind het echt erg voor je. Je kan altijd bij mij terecht, dat weet je.
    Sterkte<333


    We'll still love each other, forever and always. <3

    KirstenSnaps schreef:
    Heey geesje, dat is inderdaad echt ontzettend kut. Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen behalve dat ik het ontzettend erg voor je vind. Als je iemand nodig hebt om te praten zijn er hier genoeg mensen op Quizlet die altijd willen luisteren. Heel veel sterkte!
    (flower)<3
    xx.


    Happiness hit her like a train on a track

    Dankjulliewel <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'