• .. hoe het zit met de zitplaatsen/stoelrijen in de König-Pilsener-Arena in Oberhausen? Gaan die net zoals in Ahoy van achteren naar voren qua getal? [Ik las op hyves dat de achterste rij in Ahoy rij nummer 1 is..] - Net zo onlogisch, maarja -
    Dus.. kan iemand dat mij vertellen? :Y)


    The stars seem right tonight

    Niemand? ;x


    The stars seem right tonight

    Waaaaat? Dus als ik rang 1 koop voor Ahoy kom ik achteraan te zitten? --'
    On-topic: Geen idee, sorry.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee zo bedoel ik dat niet :'D
    Maar er zijn ook nog weer een aantal rijen stoelen achter elkaar. Oke? En ik heb dus begrepen dat de achterste rij daar nummer 1 is. Daarom wil ik weten of dat in Oberhausen ook is.. zodat ik weet welk getal ik ongeveer moet hebben :Y)


    The stars seem right tonight

    http://www.eventim.de/cgi-bin/tokio-hotel-tickets-oberhausen.html?affiliate=EVE&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=367010%24770775&jumpIn=yTix&from=erdetaila

    lange link maar daar moet je op klinken en dat op de site op Saalplan helemaal links klikken.
    je kunt alleen de vrije vakken nog bekijken, maar je hebt wel een beeld over de rijen en die zijn op alfabetische volgorde.. en de onderste rij is gewoon A. als je op een vrije(gekleurde) stoel klikt kun je ook nog de nummering van de stoelen zien.. ^^
    k hoop dat je er wat aan hebt..

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 16:20 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Ik zou het niet weten, sorry. :]


    None but ourselves can free our minds.

    Hou hoger het getal van het rijnummer is, hoe dichterbij je zit. Kwam ik ook pas net achter, ik zit in rij 13, achteraan dus. Iemand die rij 14 heeft zit dus voor me. (Ook lekker, als je dus kaartjes bestelt via de kaart, staan de achterste stoel dus vooraan)

    ik weet het niet, ik heb geen zitplaats C:

    Ik snap je helemaal niet:X


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile