• Heey, ik heb op school een jongen en vanaf t begin af aan ben ik al hartstikke verliefd op hem en t word steeds erger. er is alleen wel een groot probleem: hij's eigenlijk een fxcking klootzak. als hij een mooi blondje ofzo ziet wil hij haar n**ken en dan gwn weer dumpen. hij kwam er wel laatst achter dat ik hem leuk vond, en toen sloeg ie een arm om me heen en zei dat ik me er niet voor moest schamen, dat was zó lief... ik helemaal in de 7e hemel. maar de dag erna zei hij dus dat hij mij ook wel leuk vind. ik fxcking verbaast en dolgelukkig of course. maar toen vroeg hij wat ik van sex vond, nou ik zei dus dat ik daar nog helemaal geen zin in heb.toen zei hij dat het er eigenlijk wel bij hoort... als je t allebei wil jha !! hij's zo lief soms, maar eingelijk zó'n klootzak en ik blijf maar verliefd. luister allemaal bitchy nummers over jongens en liefde enzo, vooral Avril Lavigne - He Wasn't

    http://www.youtube.com/watch?v=F8beuVdvoU8
    maar t helpt nix.
    kan iemand mij helpen? en zoja, zo erg bedankt (typing)
    XXX

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 12:36 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Z'n jongen heb ik ook gehad, ze doen eht echt alleen voor de sex. Probeer hem t vergeten, want voor je het weet ga je verder dan dat je eigenlijk wil.


    -

    Lieverd, die jongen is niets. Als het enige is waar hij over praat Sex is. Is hij geen goed vriendje. Negeer hem, zoek een leuke lieve jongen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik weet wel dat hij niks is, maar ik kom gewoon niet van het gevoel af... :( ik zie m ook elke dag, als dat anders zou zijn, was ik binnen de kortste tijd niej meer in love

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 12:40 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    okee... er zijn inmiddels weer een paar dagen voorbij en heb net wéér ontdekt wat voorn klootzak die gast is ._. Nouja... ik zag gisteravond dus zo'n offline bericht van hem over dat t m speet dat ie zich zo gedroeg en hoopte dat ie mij niet had gekwetst enzo... ik dus fxcking happy. maar ik vroeg laatst: toen je op t station zei dat je mij ook leuk vond, meende je t? hij zei ja. maar toenet op school kwam ik er dus achter dat hij gewoon met iemand anders van school heeft !! ik vind m echt zo'n klootzak dat ie daar gewoon over loog, recht in me gezicht.


    Second star on the right and straight on till morning

    Lekker laten lopen die zak.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je moet proberen om hem te vergeten. Geen idee hoe, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.
    Maar, zeg tegen jezelf dat hij je niet waard is en ga misschien samen met een vriendin naar de stad en ga jongens bekijken.
    Hopelijk lukt het! Succes, in elk geval!


    Never run out of reasons to smile...

    Negeer hem, laat hem lekker. Hij is egt geen goed boyfriendmaterial. Kijk egt uit, want straks laat je je door hem verleiden en ga je verder dan je eigenlijk wil.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Demure schreef:
    Lekker laten lopen die zak.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    srry maar zowat alle jongens in de puberteit(15,16,17,18 etc..) gaan voor de sex.. of je moet ene nerdje of een buitebeentje nemen(iemand die anders is en niet super knap, zoals alls die mooiboys) want die zijn te vertrouwen;) maar die mooiboys? die wille je vertrouwe winnen (all duurt het 1maand or whatever)en dan sex en klaar. miss als je geluk hebt blijft hij wat langer..en ik heb er ervaring mee.. xD(p.s. zelfs doe mooiboys hebbe gevoelens all denke een hoop alleen aan sex.. ze willen zo zegmaar overkomen en niet hun gevoelige kant late zien, domm natuurlijk meisjes valle daarop maarjah..)


    I live in myn own Cinderella story .

    Kussjeee16 schreef:
    srry maar zowat alle jongens in de puberteit(15,16,17,18 etc..) gaan voor de sex.. of je moet ene nerdje of een buitebeentje nemen(iemand die anders is en niet super knap, zoals alls die mooiboys) want die zijn te vertrouwen;) maar die mooiboys? die wille je vertrouwe winnen (all duurt het 1maand or whatever)en dan sex en klaar. miss als je geluk hebt blijft hij wat langer..en ik heb er ervaring mee.. xD(p.s. zelfs doe mooiboys hebbe gevoelens all denke een hoop alleen aan sex.. ze willen zo zegmaar overkomen en niet hun gevoelige kant late zien, domm natuurlijk meisjes valle daarop maarjah..)

    Ik weet niet met wat voor soort jongens jij omgaat maar de jongens die ik ken doen het helemaal niet voor seks. oô

    Verliefdheid is een bitch. Hoe moeilijk het ook is, laat hem vallen. Ik moet ook iemand vergeten, niet om die reden maar om een andere reden. Het zal tijd vergen maar het zal wel lukken. Dat hoop ik voor jou en voor mij.


    Only losers can act the way you do

    Kussjeee16 schreef:
    srry maar zowat alle jongens in de puberteit(15,16,17,18 etc..) gaan voor de sex.. of je moet ene nerdje of een buitebeentje nemen(iemand die anders is en niet super knap, zoals alls die mooiboys) want die zijn te vertrouwen;) maar die mooiboys? die wille je vertrouwe winnen (all duurt het 1maand or whatever)en dan sex en klaar. miss als je geluk hebt blijft hij wat langer..en ik heb er ervaring mee.. xD(p.s. zelfs doe mooiboys hebbe gevoelens all denke een hoop alleen aan sex.. ze willen zo zegmaar overkomen en niet hun gevoelige kant late zien, domm natuurlijk meisjes valle daarop maarjah..)



    IsMijnMening


    I live in myn own Cinderella story .

    nee ik heb dta niet, maar ik ken die jongens..


    I live in myn own Cinderella story .

    Demure schreef:
    Lekker laten lopen die zak.

    Demure schreef:
    Lekker laten lopen die zak.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson