• Want ik heb kaartjes voor de Opera gewonnen. -schaamt zich dood-

    Wij hadden op maandag middag een les van een man die ons vertelde wat Opera precies inhield, aangezien we volgende week vrijdag naar het nationaal reisopera gaan. daar moesten we twee opdrachten maken en ik had niet goed geluisterd want blijkbaar had ie verteld dat je kaartjes voor de Opera kon winnen. en ik had blijkbaar alles goed, samen met mijn gaypal Pepijn ;x dus nu moet ik naar de Opera, maar ik wil helemaal niet -walgt van Opera- :x

    Zo lach me maar uit of troost me
    -zwaar zelfmedelijden-


    We can only learn to love by loving.

    -Geeft je een knuffel.-

    Hier, leen deze oordopjes maar!
    Zal ik meegaan?:'D


    everything, in time

    Desolate schreef:
    -Geeft je een knuffel.-

    Hier, leen deze oordopjes maar!
    Zal ik meegaan?:'D


    Ga maar mee haha =3
    ik ga me denk ik ziek melden of kaartjes weggeven, maar iedereen noemt me nu Opera -kuthopofd-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    Ga maar mee haha =3
    ik ga me denk ik ziek melden of kaartjes weggeven, maar iedereen noemt me nu Opera -kuthopofd-


    Pfft.

    Idd kaartjes weggeven!;) Geef ze anders aan je opa en oma? Of vader, moeder?


    everything, in time

    hahahahhaahahhahahaha :'D
    Ik wil wel met je mee? =D


    - hoi ;D

    Nou, ik vind dat juist wel heel erg tof hoor. :'D Dus ik lach je niet uit. Ik wil ook altijd nog is graag naar een Opera, maar dan in Berlijn, en geen verkacht opera, maar echt fatsoenlijk (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil mee!


    "I shut my eyes in order to see.'

    KirstenSnaps schreef:
    Nou, ik vind dat juist wel heel erg tof hoor. :'D Dus ik lach je niet uit. Ik wil ook altijd nog is graag naar een Opera, maar dan in Berlijn, en geen verkacht opera, maar echt fatsoenlijk (nerd)


    Je mag mijn kaartje wel
    is van nationale reisopera volgens mij dus ze zullen wel wat waard zijn. het is trouwens Assepoester wat ze opvoeren.


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    Je mag mijn kaartje wel
    is van nationale reisopera volgens mij dus ze zullen wel wat waard zijn. het is trouwens Assepoester wat ze opvoeren.
    Gheheh waar is het :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gheheh waar is het :'DD


    Enschede denk ik.

    Ik moet alleen even kijken wanneer ik ze krijg haha. en of mijn moeder ze niet wil ;x
    -maar die is nog niet terug-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    Enschede denk ik.

    Ik moet alleen even kijken wanneer ik ze krijg haha. en of mijn moeder ze niet wil ;x
    -maar die is nog niet terug-
    Ghehe nee hoor geef maar aan je moeder. :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe nee hoor geef maar aan je moeder. :'DD


    haha oke =3


    We can only learn to love by loving.