• Ik vind een jongen op school al een tijd leuk, hij is een vriend van me (wat langzaam aan steeds meer een hele goede vriend begint te worden)!

    Als ik een jongen leuk vind dan durf ik niks tegen hem te zeggen alleen op MSN, maar dit keer is het anders. Ik durf op school wel met hem te praten en het is vaak ook heel gezellig met hem, maar op MSN weten we allebei niks te zeggen en loopt het gesprek al heel snel vast en is er zo'n awekward silence...

    Hij vind ook iemand leuk, maar niemand weet wie hij leuk vind.

    Ik wil het echt enorm graag tegen hem zeggen en ik denk ook wel dat ik het durf, al zou ik aan het begin wel even zoiets hebben van shit... Maar ik ben enorm bang voor zijn reactie. Straks vind hij mij niet leuk en vertel ik hem dat ik hem leuk vind en dan gaat die misschien wel denken van omg... En dan gaat onze vriendschap die we nu hebben en steeds beter word misschien wel kapot, en dat wil ik niet!

    Help?


    dream, dare, fly!

    Ga gewoon bij hem vissen wie hij leuk vind.
    Als goede vriend zal hij dat toch wel zeggen?
    Zo niet miss is hij dan wel op jou


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat heb ik ook altijd, met goeie vrienden kan ik niet goed praten op msn, maar in RL heb ik hele gesprekken met ze :P
    In ieder geval, probeer het subtiel te brengen? Probeer te vissen wie hij nou leuk vind en probeer subtiele hints te geven ofzo?


    Life is hard and then we die

    Dat is juist zo gevaarlijk aan jongens als goede vrienen. -ervaring-
    Ik zou inderdaad doen wat Immortal zegt. Gewoon door blijven zeuren. Helpt altijd. -bigsmile-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik ben meestal minder verlegen op msn ofzoo, dan in het echt =3
    maar ik zou toch een stap in het 'diepe' nemen, en het gewoon wagen. Of het gewoon subtiel vragen ofzoo..?

    Dat proberen te vissen heeft bij hem niet heel erg veel zin...
    Hij is enorm mysterieus en als hij een geheim heeft mag echt niemand het weten, zelfs zijn beste vriend weet het niet die probeert er ook achter te komen :')


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Dat proberen te vissen heeft bij hem niet heel erg veel zin...
    Hij is enorm mysterieus en als hij een geheim heeft mag echt niemand het weten, zelfs zijn beste vriend weet het niet die probeert er ook achter te komen :')

    dan zou ik de stap gewoon wagen. Gewoon zeggen dat je hem leuk vindt, en dan weet je het denk ik gelijk.. =3

    Whipple schreef:
    (...)
    dan zou ik de stap gewoon wagen. Gewoon zeggen dat je hem leuk vindt, en dan weet je het denk ik gelijk.. =3


    Dat is waar x'D
    Maar ik ben dan serieus bang dat hij mij niet leuk vind en hij heel erg afstandelijk gaat doen en zo... *blugg verliefd zijn is stom :')*


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Dat is waar x'D
    Maar ik ben dan serieus bang dat hij mij niet leuk vind en hij heel erg afstandelijk gaat doen en zo... *blugg verliefd zijn is stom :')*

    jaa, dat snap ik wel.
    En ik denk dat ik ook bang, zeg maar, zou zijn.. maar ik denk dat ik het toch wel zou proberen..=3

    Weetje wat je kunt doen, misschien kun je bedenken om te gaan zeggen van "Ja, als jij verteld wie je leuk vind. Dan doe ik dat ook!" als hij het dan zegt en jij bent het niet dan kun je altijd nog terug, het is misschien heel kut maar dan weet je gelijk waar je staat. En over msn.. bedenk een leuk onderwerp en ga daarover verder, laat elkaar vragen stellen erover zodat de ander kan antwoorden. Dat werkt bij mij altijd heel goed ^^.

    Als je geen onderwerp weet, ga vissenm op het internet en laat hem dan de volgende keer een onderwerp verzinnen enz. uiteindelijk lopen die gesprekken wel ;)


    Blub