• Ik wil nu al heel lang écht een heel ander kapsel maar ik durf het gewoon niet, bang dat het tegen zal vallen. :x iemand ideetjes/foto's waardoor ik om kan gaan haha, want ik wil écht iets totala anders na 5 jaar een schuine pony


    We can only learn to love by loving.

    Dat heb ik nou ook. Ik heb het gisteren weer hetzelfde gedaan. Alleen lichter blond geverft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Néé, ik wil het ook doen, maar durf ook niet ><
    Misschien kan je het eens donker kleuren? Of een meer bruinere tint?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 18:38 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doe het zoals my. :9~
    Nah, just kidding, zoek gewoon iets wat je mooi vind ? Als ze het vanachter te kort knippen kan je nog altijd extensions indoen & als ze het vanvoor verfucken heb je pech. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Begin met iets simpels, zoals highlights ofzo?


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Begin met iets simpels, zoals highlights ofzo?


    Ik heb highlights, gister gedaan. Ik ben er zoooooooo blij mee:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Toevallig. Ik had ook heel lang hetzelfde kapsel en durfde ook niet naar de kapper omdat het misschien tegen zou vallen. Maar ik heb het zaterdag toch gedaan en het is uiteindelijk mooier geworden dan mijn oude kapsel! (yeah)

    Dus gewoon doen. Maar zoek wel eerst een goed kapper op. Dus waar je veel goeds over hoor en niet zomaar een kapper, waarbij je slechte, of helemaal geen dingen van hoort.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meschien moet je het in stapjes doen dan is het minder drasties.En zowiezo moet je advier vragen bij de kaper.Heb ik ook gedaan ik wou het eerst kort(er) doen maar zij zei dat dat geen goed idee is omdat het zo krult en springt.Nu ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ach dat had ik ook ja^^
    ik heb nu ook een gedurfd kapsel en ik ben er minder tevreden mee als dat ik dacht wat ik zou zijn.. en nu moet ik dus 2 (als het niet meer is) jaar wachten to het is aangegroeit ;x

    ik wordt in de stad altijd nagekeken x'D iedereen heeft zoiets van; 'huh? hoe heeft die dr haar geknipt?' (het is namelijk kort, een bobline met daaronder lang haar)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT