• Mijn instrusteur en oude instructrice staan op Youtube. Ze rijden een soort van kuur. Met mijn manegebaas op de achtergrond.(hij is raar)
    Ik vond het er wel een cool uitzien.

    Klik


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ach, dat maakt me jaloers (huil) ik wil ook terug gaan paardrijden ;o

    Omg, dressuur is zooo cool, ik wil dat ook kunnen, maar dat zal nooit lukken :'D
    Oeh yesh, bij mij komt er heel dicht een manege en ga ik met een vriendin naartoe (: Want het is van kennissen ^^

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 18:25 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Killjoy schreef:
    Ach, dat maakt me jaloers (huil) ik wil ook terug gaan paardrijden ;o


    Waarom rij je niet meer dan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    Omg, dressuur is zooo cool, ik wil dat ook kunnen, maar dat zal nooit lukken :'D
    Oeh yesh, bij mij komt er heel dicht een manege en ga ik met een vriendin naartoe (: Want het is van kennissen ^^


    Sommige dingen kan ik:') Naar 9.5 jaar oefenen. Rijden is heel cool:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb ook paardgereden, maar ik vond het niet meer leuk en ik had er geen tijd meer voor :'D
    maar dat is wel vet! :Y)

    Sentiment schreef:
    (...)

    Waarom rij je niet meer dan?

    De manege waar ik reed is weg -privé manege- en ergens in de buurt zijn er geen meer ;o en dat is vet jammer, ik heb 4 jaar gereden zie je.

    Killjoy schreef:
    (...)
    De manege waar ik reed is weg -privé manege- en ergens in de buurt zijn er geen meer ;o en dat is vet jammer, ik heb 4 jaar gereden zie je.


    Dat is heel jammer. Ik heb eerst 3 jaar op een manege gereden, toen ging die weg. gelukkig kon ik meteen overstappen naar waar ik nu rij. Daar rij ik nu 6.5 jaar. Is er ook geen manege waar je ouders je heen kunnen brengen met de auto?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.