• Ja, barb is goed bezig, en nee dat meen ik niet sarcasties, maar eeerst wil ik nog eventjes wat kwijt;
    IK HAD VANDAAG DIKKE AANTREKKINGSKRACHT MET MIJN CRUSH, ja. :'$ Ik keek, hij keek, hij keek, ik keek, echt heel raar maar heel leuk :')
    Verder, heb ik een 7.4 voor Frans gehaalt, nee schrik niet! (andere cijfers; 1,5 en 1) en wiskunde een voldoende, rond de 7. Heb ik al mijn huiswerk gedaan, jongeh. Ik ben goed bezig :'R
    oke, ik wil nu nog een ding kwijt, er komt een schoolfeest, en ik had me er helemaal op ingestelt dat het zegmaar voor de hele school was, is het alleen voor de 2 en 3e klas, en mijn crush valt buiten die groepen, dus ik balen. && mijn mobiel deed raar.
    en nu ga ik eten (baby) en ik heb net een dejavu gevoel, há.

    hoe was jullie dag?

    WOEHOEW! _O_
    Mijn dag was saai --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kut. Hij ging te traag voorbij, ik had een 32.5 / 50 voor een herhalingstoets van Frans, ik ben al een hele dag pissed omdat ik wiskunde moet leren en ik er toch niets van bak :'D EN mijn Joepie is -weeral- niet komen opdagen in mijn bus terwijl ik een abonnement heb. nu ga ik echt zo'n boze brief naar Joepie sturen -da's al de tweede keer :/

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 17:40 ]

    Tot zover was die leuk (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Jippejajoo. (:


    All was well.

    Killjoy schreef:
    Kut. Hij ging te traag voorbij, ik had een 32.5 / 50 voor een herhalingstoets van Frans, ik ben al een hele dag pissed omdat ik wiskunde moet leren en ik er toch niets van bak :'D EN mijn Joepie is -weeral- niet komen opdagen in mijn bus terwijl ik een abonnement heb. nu ga ik echt zo'n boze brief naar Joepie sturen -da's al de tweede keer :/

    -joepieverslaafd-:|
    ik oak hoor :Y)


    - hoi ;D

    Ik ging gisteravond naar een concert + vandaag had ik 2 toetsen, dus ik was helemaal dood en had hoofdpijn ;_; en ik had net gitaarles en toen moest ik zingen en zometeen moet ik voor geschiedenis leren.
    Alleen de twee tussenuren waren leuk 8D

    Anyway, mooi dat je een leuke dag hebt gehad 8D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 17:48 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    KUT. We hebben sowieso op woensdag in een ander gebouw les dan het hoofdgebouw omdat die te klein is. Daarbij moest ik extra strafwerk maken -zietopic- en ik had net ruzie met mn ouders. MAAR ik had lekker wel een 7.6 op een proefwerk biologie. :Y)


    when words fail, music speaks.