• Nou, ik had voor vandaag strafwerk voor Aardrijkskunde. Dus ik dat maken gister en ik het vanmiddag inleveren bij die leraar, zegt hij: 'ik lees het zo nog even over en als het niet goed is moet je even terug komen.' nou moet ik het dus nóg een keer maken omdat het te kort was. Ik heb het toch gemaakt? O.o kan ik net zo goed alles overschrijven, ik ben nu echt pissed op hem, het is nog wel mijn mentor. O.o


    when words fail, music speaks.

    Dik naai!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tsss.. vet oneerlijk
    Weetjee.. ik had ruzie met een jongen op school (K had een beetje water in ze gezicht gegooit(A))
    en dat was voor de hefst vakantie en ik zit nu weer de eerste week op school en die jongen had mij daarna geslagen en toen zei ze NAA DE VAKANTIE EEN UUR TERUG KOMEN!! en vandaag hadden we TWEE KEER les van haar en ze heeft er nog niks van gezegt (nerd) (ze is me mentor)

    kusjee.:P


    ailoveejoee.

    hoezo naaien :x

    zal ik je helpen ? :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik zouw het gewoon niet meer maken xO

    Ik zou, als ik jou was, het ook niet maken.
    Ik bedoel, hij (of zij?) heeft echt geen reden om je het opnieuw te laten maken.
    En anders eens naar de directie gaan :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    dat is kut =x
    ik moest pas voor economie straf werk schrijven en toen sloeg ik dus steeds zinnen over =x want het was best wel veel.. en toen heeft de lerares er volgens mij vliegtuigjes van gevouwen x'D

    Irgendwann schreef:
    Ik zouw het gewoon niet meer maken xO
    Als ik het niet maak mag ik zijn lessen niet meer in en dan moet ik al die gemiste lessen weer inhalen x-x


    when words fail, music speaks.

    Courageous schreef:
    Ik zou, als ik jou was, het ook niet maken.
    Ik bedoel, hij (of zij?) heeft echt geen reden om je het opnieuw te laten maken.
    En anders eens naar de directie gaan :Y)


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dat is echt leraren hun hobby, leerlingen pesten.


    rules don't stop me

    Dat suckt echt. Wij krijgen altijd een hele rij bladzijden en dan lezen ze ze nog niet eens, ze scheuren ze gewoon of gooien ze in de vuilbak --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel oneerlijk! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tranquillity schreef:
    Dat suckt echt. Wij krijgen altijd een hele rij bladzijden en dan lezen ze ze nog niet eens, ze scheuren ze gewoon of gooien ze in de vuilbak --'
    Dat doet 1 leraar ook van economie maar deze gaat het echt LEZEN en als het niet goed is moet je het blijkbaar nog een keer maken, ik had 1,5 a4'tje O.o


    when words fail, music speaks.

    Courageous schreef:
    Ik zou, als ik jou was, het ook niet maken.
    Ik bedoel, hij (of zij?) heeft echt geen reden om je het opnieuw te laten maken.
    En anders eens naar de directie gaan :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Keizer schreef:
    (...)Dat doet 1 leraar ook van economie maar deze gaat het echt LEZEN en als het niet goed is moet je het blijkbaar nog een keer maken, ik had 1,5 a4'tje O.o

    Omg, moet die daarover beginnen zeiken. Dat hij dan van de eerste keer zegt hoeveel je er moet schrijven, dan moet je niet twee keer de moeite doen. Doe je dan het zo goed mogelijk --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Irgendwann schreef:
    Ik zouw het gewoon niet meer maken xO


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3