• Ik heb een schetsboek gekregen van mijn zus. En dan niet zo één met blanco paginas, maar er staan van die 'blote' mensen ingetekend, natuurlijk zie je wel hun geslachtsdelen niet, want die hebben ze niet. En dan kan je zo van die plasticjes erop leggen waar een vorm van een kleedje/broek etc. in staat en dat overtekenen op dat mannetje en dan moet je het inkleuren. En ik vind het zo gaaf 8D



    -gayhand-


    All was well.

    haha
    dat lijkt megrappig


    We can only learn to love by loving.

    Vet man -gayhandje-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg, dat laat mij denken aan die schetsboeken dat ik vroeger altijd kocht x)

    Da's cool -medegay-


    - hoi ;D

    Ik was echt heel kinderachtig aan het doen en toen zei ik voor de grap; 'wow, man, dat is vet!' en toen kocht ze het voor mij. :') haha, ik heb al zo twee mannetjes getekend uit de wildernis en ook een goochelaar en zijn assistente 8D


    All was well.

    History schreef:
    Ik was echt heel kinderachtig aan het doen en toen zei ik voor de grap; 'wow, man, dat is vet!' en toen kocht ze het voor mij. :') haha, ik heb al zo twee mannetjes getekend uit de wildernis en ook een goochelaar en zijn assistente 8D

    godjes :9~


    - hoi ;D

    Een vriendin van mijn buren had dat ook en ik vond dat redelijk cool. :3


    Let the Night embrace you

    Ik vind het cool om zelf silhouetten te tekenen en dan pas de kleren er rond, dus zo'n boek zou wel handig zijn voor mij :'D Alleen heb ik die plaatjes van die kledij dan niet nodig ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cool.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Saai :x


    You can run but not hide

    dat is volgens mij wel vet! :Y)