• Echt waar. Vorige week was ik down, in het weekend was ik weer super opgewekt en nu ben ik weer ontzetten down. Soms zou ik gewoon alles eruit willen kressen. Echt waar, ik krijg het ervan. Eén stom ding kan je leven veranderen, dan ben je er super gelukkig mee maar als je begint te beseffen dat je geluk nooit zal vervuld worden ben je zo down als weetikveelwat.

    Pff, soms zou ik willen weten waarom het leven zo raar, ingewikkeld en moeilijk is en soms zou ik willen dat de wereld gemakkelijk enzo zou zijn.

    Hoe voel jij je nu?


    Only losers can act the way you do

    Hetzelfde x'D


    Your make-up is terrible

    Puber (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik voel me al een paar weken ongelooflijk blij en ik heb geen idee waarom 8) maar, de puberteit is een echte bitch hé :Y)

    Yankee schreef:
    Puber (cat).
    Ghaha, daar heb je gelijk in. :'D


    Only losers can act the way you do

    ik voel me goed :X

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 19:50 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik voel me redelijk tot down.. Maar dat heeft wel een reden XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik voelde me vandaag down, gisteren ook en nu ben ik weer opgewekt. En ik weet helemaal niet waardoor;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Killjoy schreef:
    Ik voel me al een paar weken ongelooflijk blij en ik heb geen idee waarom 8) maar, de puberteit is een echte bitch hé :Y)
    Uhu, blijkbaar wel ._.


    Only losers can act the way you do

    Dat heb ik ook. ><
    De ene dag ben ik superblij en de andere moet je niet tegen mij zagen of ik vlieg uit. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hetzelfde , Op school word ik helemaal gek ik hou nou niet echt heele goede cijfers en er dan iets tegenzit (deheeeeleedag) dan is je hele Fucking dag nog meer verpest ...(6)


    ailoveejoee.

    Ik voel me al een tijdje moe. Komt aan de ene kant omdat ik een lichte hersenschudding heb, en aan de andere kant omdat ik veel met mijn neus in de boeken zit aangezien mijn tentamens eraan komen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik voel mij nu eigenlijk heel blij. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb ik meestal als ik ongesteld ben


    No growth of the heart is ever a waste

    Eén stom ding kan je leven veranderen, dan ben je er super gelukkig mee maar als je begint te beseffen dat je geluk nooit zal vervuld worden ben je zo down als weetikveelwat.

    Dáár ben ik het 110 procent mee eens. Bwoh ¬¬


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik voel me ziek.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson