• De trailer van The Covenant


    4 jongens een familie. De zonen van Ipswich, Bill,Tom,Gustav en Georg. ze hebben een speciale gaven. een gave dat niemand anders heeft. zij zijn de zonen van Ipswich..

    een verhaal vol avontuur. magie, liefde en haat. overleef jij het?..

    (het is natuurlijk een beetje aangepast)

    weet je zelf een rol! meld het!
    1.
    2.
    3.

    Naam: *voor + achternaam*
    leeftijd:
    Tekstje * over jezelf*
    foto:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 13:39 ]

    beste vriendin hoofdpersoon. -door jouw wil ik nu die film gaan zien :''D-

    Irgendwann schreef:
    beste vriendin hoofdpersoon. -door jouw wil ik nu die film gaan zien :''D-


    Haha ja het is echt een gave film ;) ^^

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    Haha ja het is echt een gave film ;) ^^

    spelen ze die trouwens wel bij ons in de cinema's? Khad echt nog nooit van die film gehoord.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    spelen ze die trouwens wel bij ons in de cinema's? Khad echt nog nooit van die film gehoord.


    Nee die film is al ouder die was af gelopen zaterdag nog op TV. maar bij de filmclub bij jullie in de buurt kun je die denk ik ook wel krijgen.

    Irgendwann schreef:
    beste vriendin hoofdpersoon. -door jouw wil ik nu die film gaan zien :''D-


    Kun je het bovenstaande nog even invullen? :$

    Naam: Joyce Roseblood
    leeftijd: 18
    Tekstje Hi, mijn naam is Joyce. En ik ben van de zomer juist 18 jaar geworden, het was een groot en geweldig feest, maar daar ga ik het niet over hebben. Ik ben een vrolijke persoon en je ziet me de hele tijd lachen. Oké, ik heb ook eens mijn mindaagjes, maar die probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. In mijn vrije tijd hang ik gewoon rond met vrienden en ga feesten of op jongensjacht. Mijn vrienden, ja ze zijn alles voor me. Zonder hun ben ik echt niets. Ik ben lief en vertrouwbaar, bij de mensen dat ik ken. Maar als er iemand is, dat ik niet moet? Ja, dan ben ik een arrogante bitch. Dees is wel genoeg, denk ik ? Byee.
    foto: http://i113.photobucket.com/albums/n208/rockergirlx3/Girls/blonde.jpg

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    Kun je het bovenstaande nog even invullen? :$

    Heb ik gedaan ^^ en ohgosh, dan ga ik eens op internet zien voor die film :''D

    ik wil wel een populaire meid zijn zeg maar =3

    Naam:*voor + achternaam* Samantha Anderson
    leeftijd: 18
    Tekstje * over jezelf* Hoi! Ik ben Samantha Anderson. Ik weet het, een naam die echt zó erg is. Noem me daarom maar liever Sam, want ik bedoel wat klinkt beter Sam of Samantha? Nou, dat weet iedere sukkel nog wel. Dus gewoon Sam. Ik ben 18 jaar. Ik heb een kat met de naam Floortje. Ik dacht ik ga niet zo'n kaknaam geven, want het kost dan veel te veel tijd om die te roepen. Dus gewoon floortje.Meer hoef ik denk ik neit te vertellen. Bye Bitches!
    foto:klik
    -populair meisje, de leidster-

    Danku voor die rol ^^ Wiljet wel laten weten, als hij er is?
    -ik ben nu trouwens de film aan het downloaden [a]-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 15:45 ]

    Irgendwann schreef:
    Danku voor die rol ^^ Wiljet wel laten weten, als hij er is?
    -ik ben nu trouwens de film aan het downloaden [a]-


    haha is goed ^^ ik zoek nog twee rollen voor de populaire en dan ga ik beginnen.

    populair meisje:
    Naam: Mandy Moore
    leeftijd: 18
    Tekstje *Hi, ik ben Mandy, en ik ben 18 jaar, ik erg populair op school met mijn vriendinnen. Verder ben ik een echte flirt en zoen met veel jongens ^^. Sommigen vinden me ook een slet, maarja ik kan er ook niks aan doen dat ik zo sexy ben. haha!
    XXX Mandy*
    foto: KLIK

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 16:00 ]


    You are beautiful, you are love.

    Wel, voor de laatste rol xD

    Naam: Nathalie Carter
    leeftijd: 18
    Tekstje Hallo, ik ben Nathalie. Momenteel heb ik de geweldige leeftijd vn 18 jaar, waarop ik dus mag doen wat ik wil (zoals autorijden xD). Op sommige momenten kan ik opeens in lachen uitbarsten, enkel omdat sommige mensen echt zo dom zijn. Ik bedoel, nieuwe mensen bijvoorbeeld, die weten niet dat wíj de populaire zijn. En wij zijn gewoon geweldig ^^. Oh, ik moet ervandoor. Plicht roept! (mijn moeder eigenlijk). xxx Nathalie
    foto: Klik!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 11:28 ]


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Populair Meisje.
    Naam: Michelle Breez.
    leeftijd: 17
    Tekstje;
    Hii there! Ik ben Michelle Breez en ben 17 jaar oud. Ik hou veel van shoppen, feesten, schrijven, lezen, zingen en piano spelen. Ik heb bruin haar en bruine ogen zoals je op de foto wel kan zien. Mijn karakter is speels, vrolijk, humoristisch, bezorgd, behulpzaam en ik trek mijn mond open, wanneer het er op aan komt. Ik ben blij met mijn uiterlijk en loop daar graag mee te koop. Nee, niet als prostitué maar gewoon. Om lekker veel jongens aan de haak te slaan.Maar ik ga weer! Byez.<3
    foto: Michelle Breez.