• En dat is dat je doodgaat,='D

    Tijdens CKV vond onze leraar het nodig om een DVD te laten zien over leven en dood, het begon zo leuk met deze zin, en toen ik erover nadacht is het ook waar ook. En wat ik nog meer heb geleerd? dat mensen zich omringen met beelden van de dood, om zo het minder eng te vinden, denk maar aan foto's van overleden dierbaren enzo.

    En dit vond ik nuttige informatie.='D
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zag de titel en zei meteen 'Dat je dood gaat'

    Ik denk dat mensen die foto's neerzetten, om ze een plekje in hun leven te geven. En ook wel wat jij zegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Daar was ik al achter..
    Dat van die foto klopt niet helemaal.Mensen doen dat omdat ze de doden missen niet om aan de dood te wennen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat is waar en vooral nu en van die foto's dat kan wel maar er zijn ook mensen die eht juist "verbannen" omdat ze het ni emotioneel aankunnen om geconfronteerd te worden met die haar/zijn dood

    Dat van die titel klopt wel maar ik denk dat die foto's zijn om de doden toch nog een plaatsje te geven en het gemis te verzachten


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Beginnen we weer =='
    Ik droomde vanochtend dat mijn moeder doodging en ik alleen stond in huis, te janken op een prachtige zomerdag. Een klotedroom, believe me.
    Maar wel eentje waardoor je je van je eigen en andermans sterfelijkheid bewust wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Iegelijk klopt het niet,dat alleen de dood zeker is.
    Je verleden is zeker en dat je sterft is zeker


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is best wel cool, dat eerste zinnetje :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Toen ik je titel las dacht ik meteen het zelfde als wat je hier schreef.

    Toen ik je titel las wist ik meteen dat je de dood bedoelde. Ik denk de laatste tijd redelijk veel na dat het eigenlijk ontzettend bizar is dat ík leef, en niet iemand anders, en dat dat ook elke seconde voorbij kan zijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Courageous schreef:
    Dat is best wel cool, dat eerste zinnetje :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind het zinnetje leuk. (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Toen ik de titel zag, had ik al een vermoeden dat het hierover zou gaan.
    Maar dat is wel helemaal de waarheid.

    The truth is:
    Het leven heeft geen doel, is nutteloos.
    Daarom heeft men God verzonnen.


    Life is hard and then we die

    Nou, wat een leuke gedachte is dat toch!


    Tanya is de beste.