Deze morgen heb ik mijn tickets besteld!!
Wel telefonisch..
Maar voor ik die tickets had.. was het een heel gedoe x)
Ik moest dus naar school toe en mijn zus ging de tickets bestellen. Net als ik op school aan kom krijg ik een sms van mijn zus dat het niet ging. Ik meteen in volle paniek en uiteindelijk is mijn mams dan terug achter me gekomen. Op de terugweg naar huis, stonden de bruggen dan nog open en duurde het een twintigtal minuten langer --'. Uiteindelijk kom ik dan thuis.. en het lukte niet. Pas om neger uur. Maar op die site stond acht uur. De site wou niet meteen meewerken dus heb ik uiteindelijk gebeld.
Enjaa, normaal moet ik ze hebben (:
Ik heb nog nooit telefonisch besteld dus ik hoop dat alles goed verloopt!! Nou ga ik verder lopen stressen tot ik de tickets in mijn handen heb.
Wie heeft er nog telefonisch besteld.. en hoelang duurt dat ongeveer voor je een overschrijving ontvangt en uiteindelijk je tickets ontvangt?
Wie heeft nog via dit 090026060 nummer van go for music telefonisch tickets besteld? Is het ook zo dat jullie je telefoonnummer van thuis hebben moeten ingeven en de wijze hoe je wilt betalen? Van mij is het via overschrijving.. wordt die dan gewoon naar huis gestuurd?
Het is de eerste keer dat ik zo zoiets doe.
[ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 22:01 ]