• Ik wil iets schrijven, maar ik weet totaal niet waarover. Ik ben echt al aan een stuk of 5 gedichten begonnen. Normaal begin ik gewoon met 1 en dan schrijft het zich vanzelf..
    - Waar halen jullie je inspiratie vandaan?
    - Wie heeft inspiratie voor mij? (cat) Maybe iets of iemand waar ik iets over moet schrijven voor jou ofzo :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Van films, games.
    Of: Ik luister voornamelijk filmmuziek, als ik dat hoor, bedenk ik automatisch een soort verhaal in mijn hoofd door die muziek. Dat schrijf ik dan verder uit. Door filmmuziek krijg je meestal wel inspiratie als je er gevoel voor hebt.
    Zegmaar ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Van films, games.
    Of: Ik luister voornamelijk filmmuziek, als ik dat hoor, bedenk ik automatisch een soort verhaal in mijn hoofd door die muziek. Dat schrijf ik dan verder uit. Door filmmuziek krijg je meestal wel inspiratie als je er gevoel voor hebt.
    Zegmaar ._.

    Klopt, bij filmmuziek van POTC en de cover crimson tide/deep blue sea krijg ik altijd hele sprookjes in mijn hoofd :'D
    Maar het lukt me vandaag niet om het op papier te zetten :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Boeken, mijn eigen leven soms wel, mijn inspiratie is vaak ook gebaseerd op de realiteit. Vandaar ook mijn 4 quizen |Gedachten 1|,.... Vaak ook door muziek als ik me droevig voel door een bepaald lied, dan komen er gevoelens boven zoals op dit moment (ik luister nu Zoom into me van TH)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 15:18 ]


    90020190

    Yeah, POTC _O_
    Ehm, probeer nieuwe Score op te zoeken? 8D
    Ligt er ook aan, wat voor soort verhalen je het liefst schrijft. Met Horror komt je goed met de Prototype soundtrack.


    I live for the applause, you will die for it.