• Geloofd iemand hier in de toekomstvoorspellen? Ik vind het persoonlijk nogal raar dat iemand de toekomst van een persoon kan voorspellen, aangezien je de toekomst eigenlijk zelf maakt.

    Dit klinkt misschien heel erg raar, maar ik zie de toekomst eigenlijk als een gigantisch kruispunt en alle wegen zijn verschillende paden en elk pad (keuze) die je neemt wordt vervolgt door een ander kruispunt.


    Dus, vertel jullie mening is?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 22:13 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Whipple schreef:
    (...)
    dit vind ik een wijze uitspraak =3
    Dankuuu


    Life is hard and then we die

    Ik geloof er half in, misschien kan het zo zijn per toeval. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ook half.. dan moet die voorspeller wel goed zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Ik geloof er wel in want ik heb ooit een keer iets gedroomt en 2 daggen later kwam het uit


    We're all dancing to the same sad song.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dankuuu

    haha, geen dank hoor n_n

    Ik denk dat als je de toekomst door iemand laat voorspellen dat het ook echt gebeurd omdat je er op gaat letten.

    xCIxTHx schreef:
    Ik denk dat als je de toekomst door iemand laat voorspellen dat het ook echt gebeurd omdat je er op gaat letten.

    Dan gebeurt het juist niet ^^ Want als je u toekomst laat voorspellen, mag je u er juist niet naartoe leven, en moet je gewoon verder doen met je leven x)

    Ik heb er eigenlijk nog nooit zo erg over na gedacht.. Ik leef op dit moment van dag tot dag. En ik wil de toekomst liever nu niet weten.


    Protège moi de mes désirs.

    ik weet niet ik denk persoonlijk niet dat je je toekomst kan voor spellen


    I'm your biggest night mare

    'k gellof daar niet zo in want als je ook maar 1 kleine keuze anders maakt kan dat een grote verandering in de toekomst worden.


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.

    Exercitus schreef:
    Ik geloof daar niet in maar dat komt door mijn 'geloof'.

    Wat voor geloof heb je?
    Maar goed, ik geloof daar niet in. Bullshit :'D
    Eigelyk om precies dezelfde reden als jou, je maakt je eigen toekomst.


    ok

    Miauw schreef:
    Everything happens for a reason. Daar geloof ik heilig in. Ik zie wel wat de toekomst me brengt, ik hoef het nu nog niet te weten.


    Same here.

    Ik geloof daar zéker niet in.
    Ik vind het onzin.
    De toekomst kies je zelf voor een groot deel.


    - hoi ;D