• Seriously. Ik vind echt dat ik een dik hoofd heb. Aanschouw. Dude, heb ik eindelijk alles een stuk platter blijft mijn hoofd weer dik.
    Wat te doen met een dik hoofd? :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Alles behalve dik!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb een kleine kop :p tegenover men lichaam :S :p


    Stop wishing, Start doing..

    Volgens mij moest je dan je haar in laagjes knippen en het los laten hangen en geen rechte pony nemen, scheve kan natuurlijk wel.

    En over dat jij je hoofd te dik vind, ik vind dat nog best wel meevallen. Maar ik denk dat jij dat het beste kan beoordelen..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Volgens mij moest je dan je haar in laagjes knippen en het los laten hangen en geen rechte pony nemen, scheve kan natuurlijk wel.

    Ik heb altijd mijn haar los, daarom had ik voor de verandering eens een staart in :'D
    En een pony gaat niet lukken met mijn haar. :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahti schreef:
    (...)
    Ik heb altijd mijn haar los, daarom had ik voor de verandering eens een staart in :'D
    En een pony gaat niet lukken met mijn haar. :/

    Wat voor een haar heb je dan?
    Ik heb onwijze krullen, maar met een stijltang en wat haarlak gaat het best ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb zo tussen krullen en golven in denk ik, maar het pluist vooraan heel erg. En ik heb geen zin om elke ochtend mijn haar te gaan stijlen, daar ben ik niet ijdel genoeg voor :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Opeens laat iedereen zichzelf weer showen om complimentjes te lezen ...
    Als je dat echt vond, had je het ook niet als profielfoto + had je het niet laten zien + had je het niet in u fotoboek staan!

    Dat vind ik!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ahti schreef:
    Ik heb zo tussen krullen en golven in denk ik, maar het pluist vooraan heel erg. En ik heb geen zin om elke ochtend mijn haar te gaan stijlen, daar ben ik niet ijdel genoeg voor :')

    Tegen pluis heb je shampoo, die werkte bij mij ook heel erg goed. Ik weet alleen even niet meer van welk merk dat was, maar het zit in een paarse fles.
    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Chill schreef:
    Opeens laat iedereen zichzelf weer showen om complimentjes te lezen ...
    Als je dat echt vond, had je het ook niet als profielfoto + had je het niet laten zien + had je het niet in u fotoboek staan!

    Dat vind ik!

    Dus omdat ik mijn hoofd dik vind zou ik mezelf helemaal niet mogen laten zien?
    Thanx (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Chill schreef:
    Opeens laat iedereen zichzelf weer showen om complimentjes te lezen ...
    Als je dat echt vond, had je het ook niet als profielfoto + had je het niet laten zien + had je het niet in u fotoboek staan!

    Dat vind ik!


    Eigelijk hebt ge wel gelijk xD
    Want ik heb ook geen foto van mezelf als profielfoto :P
    Ma ja ieder zijn ding zeker :P

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 22:18 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Tegen pluis heb je shampoo, die werkte bij mij ook heel erg goed. Ik weet alleen even niet meer van welk merk dat was, maar het zit in een paarse fles.
    x

    GIMME GIMME GIMME.
    Ik heb tot nu toe nog echt geen enkele shampoo gevonden die helpt tegen pluizen :'D Of ze moeten 10 euro per fles zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Keelhauled schreef:
    Alles behalve dik!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ahti schreef:
    (...)
    Dus omdat ik mijn hoofd dik vind zou ik mezelf helemaal niet mogen laten zien?
    Thanx (:

    Lol, zeg ik dat?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    (...)
    Lol, zeg ik dat?

    Nee. Zeg ik 'zeg me dat ik geen dik hoofd heb'?
    Sorry hoor, maar ik vind het best wel een klote reactie. Misschien zit ik er echt mee weetje.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahti schreef:
    (...)
    Nee. Zeg ik 'zeg me dat ik geen dik hoofd heb'?
    Sorry hoor, maar ik vind het best wel een klote reactie. Misschien zit ik er echt mee weetje.

    Vraag het dan aan vriendinnen?
    Nog iets; zij kennen je. Foto's bedriegen, daar kan alles anders op lijken.
    Pas op, ik vind niets negatiefs aan je.
    Ik vind het gewoon zielig om dit aan mensen te vragen die je niet eens echt kennen...
    Ik kan het niet goed uitleggen... Maar ik zwijg de volgende keer wel... Als ik kan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.