• Even voor de duidelijkheid, ik weet niet wanneer ik begin aan deze story. Waarschijnlijk als ik de verhaallijn in mijn hoofd goed op een rijtje heb. maar hij komt er wel. Tot nu toe heb ik maar twee rollen nodig, maar het kan zijn dat de verhaallijn in mijn hoofd opeens heel anders loopt en dat ik er nog extra nodig heb.

    Mexx en Joyce Accilia zijn een onafscheidelijke tweeling en wonen in het hart van New York. Ze doen echt werkelijk alles samen!
    Ondanks dat ze zó ontzettend verschillend van elkaar zijn qua stijl.
    De één heeft een net-meisje uiterlijk en de ander kleed zich toch meer naar de karakter van de twee. Want qua karakter zijn ze identiek!
    Een tijd terug hadden de twee stiekem één trio-relatie gehad, maar dat vonden ze niet echt spectaculair genoeg. En hebben dat dan ook na één maand afgekapt.
    Ook hebben ze wel al met wat meisjes gezoend, gewoon om het té proberen. Maar ook dat werd van hun avontuurlijke levensstijl lijstje geschrapt.
    Na een avondje flink gestapt te hebben gebeurd er iets wat de twee niet hadden verwacht. Ze worden wakker in de hotel kamers van Tokio Hotel!
    De jongens schrikken zich natuurlijk óók een ongeluk. Maar de vragen blijven maar komen. Hoe zijn Mexx en Joyce Accilia daar gekomen? Door het te vele drank, dat ze naar binnen hebben gewerkt? Maar dan klopt er nog één ding niet, want hoe komen ze dan vanuit New York in Berlijn?! Zou het dan toch iets onverklaarbaars zijn? En hoe komen ze in godsnaam weg uit Duitsland?


    Het zal een vooral erg humoristische story worden. En waarschijnlijk ook een love story maar dat is nog niet helemaal zeker (;

    Rollen:
    Tweelingzus1: Mexx Winter
    Tweelingzus2: Joyce Accilia Winter

    Info:
    Naam + Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Titel?:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 10:09 ]

    Joyce Accilia Dolores.
    18.
    Lief,betrouwbaar, staat altijd klaar voor ander mensen. Is alleen teruggetrokken bij de mensen die ze niet kent. Als ze iemand niet kan uitstaan, kan ze tegen die persoon wel de bitch uithangen of gewoon arrogant overkomen. Maar in het geheel, en het belangrijkste van al, is dat ze haar tweelingszus heeft. Verder is ze het meeste van de tijd een vrolijk opgewekt meisje, dat doet wat ze wilt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 10:49 ]

    Naam + Achternaam: Renée Lisa Stewart.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Niet op haar mondje gevallen, grappig, vrolijk, stoer, creatief, avontuurlijk, aardig, ze bouwd niet snel een sterke band met iemand op de enige sterke band is met haar tweeling zusje met wie ze alles deelt.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 19:09 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tweelingzus 1 (:
    Naam + Achternaam: Rani Kay Hockx
    Leeftijd: 18
    Karakter: vrolijk, soms arrogant, creatief, moedig, snel op haar teentjes getrapt, slim, zorgzaam, flirterig, modieus, feestbeest, behulpzaam

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 19:35 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Info:
    Naam + Achternaam: Bloom Tyson
    Leeftijd: 18
    Karakter: Is een vrij druk persoon,Ze is wie ze is en niemand die dat veranderd.Heeft een groot hart maar alleen voor mensen die dat echt verdienen.Ze heeft niet echt veel vriendinnen maar 1tje is echt belangrijk.Haar 2lingzus,ze is haar zus en beste vriendin.Haar 2ling zus is belangrijk want als er wat aan de hand is staat zij altijd voor haar klaar,Ze is flirterig,en heeft vaak rare opmerkingen,Ook van vooroordelen heeft ze een handje van


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Je hebt genoeg rollen zo te zien denk ik, maar wil je me waarschuwen als hij er is? (:
    x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nog rollen over? Ik wil altijd meedoen [:


    Art is never finished, just forgotten.

    Tweelingzus 2
    Naam + Achternaam: Katie Price
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lief, onhandig, zorgzaam, chaotisch, laat zich niet snel dingen wijsmaken, gek, houdt wel van een feestje

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 19:21 ]


    Music is the new sex

    ItGirl schreef:
    Nog rollen over? Ik wil altijd meedoen [:

    Ja, de twee rollen zijn nog helemaal vrij ;)

    Naam + Achternaam: Cheryl - Bergström .
    Leeftijd: 18 .
    Karakter: Aardig, Druk, Vrolijk, creatief, stoer, heel soms verlegen.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Omg, ik vind hem nu al geweldig x.x

    Naam + Achternaam: Sharona De Swert (Maar die achternaam mag je heus veranderen ;D)
    Leeftijd: 15 jaar
    Karakter: Ze is lief tegen mensen die ook lief zijn tegen haar net zoals ze irritant is tegen mensen die ook irritant tegen haar doen. Ze neemt liever afstand van mensen die ze niet kent en zal ook niet rap een vreemde aanspreken. Best een hyperactief meisje en vrij losbollig op feestje en zulke omstandigheden. Verlegen is ze niet echt behalve dan bij speciale mensen, als je begrijpt wat ik bedoel... Ze kan soms arrogant overkomen maar voor de rest is ze lief en 1 negatief punt... ze kan haar karakter niet beschrijven (':
    Titel?: Goh, best moeilijk eigenlijk... ik kan wel een titel bedenken maar wil je dan iets meer informatie geven zodat ik kan weten waar het op moet slagen? (': Want met deze informatie heb ik ook niet echt inspiratie voor een titel... sorry.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    -Eigenlijk kan ik dit ook bij mijn aanmelding schrijven, maar dan denk ik dat je het niet meer gaat lezen omdat mijn bericht al 'ouder' is-
    Titel:Oké, die weinig hersencellen die ik heb ga ik eventjes pijnigen en hun proberen te laten werken om een titel voor je te verzinnen -verwacht niet de geweldigste titel die je hiervoor dan ook kunt gebruiken, want dan ga ik je moeten teleurstellen ö- But let's try it. Lost in Germany?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:55 ]

    Naam + Achternaam: Mexx Winter
    Leeftijd: 18
    Karakter: Op zich is Mexx een rustig meisje, maar zodra de adrenaline in haar bloed gaat stromen, is ze niet meer te stoppen. Als ze iets in haar hoofd haalt, gaat ze er ook voor de volle 100% voor. Ze is haar dierbare personen trouw en is een luisterend oor voor hun verhaal/problemen. Haar karakter kan soms heel wisselend zijn, van de grootste flapuit en nergens schaamte voor hebben, tot verlegen in zichzelf gekeerd.
    Maar ze staat altijd voor haar vrienden en familie klaar, wat er ook gebeurd.
    Titel?: Go to sleep in New York, Wake up in Berlin.


    Think before you act.

    Naam + Achternaam: Ilse BlackRose(achternaam mag je veranderen)
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: aardig, spontaan. zorgzaam. eigewijs. nieuwsgierig. af en toe Blond moments..kan brutaal en als een bitch overkomen als ze je niet moet. ook is ze dol op Party's en shoppen.
    Titel?: Whats happened with the Twins?
    Mystery Dairy
    what going on!?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 11:16 ]

    haha geniaal idee xD

    Naam + Achternaam: Nahini Mosley (achternaak kan natuurlijk gewoon verandert worden ;) )
    Leeftijd: 18
    Karakter: altijd vrolijk kan eigenwijs zijn en ook af en toe een kluns en heeft scheit aan anderen wat ze wel niet van haar (en haar zus) denken
    Titel?:
    What are whe doing here??
    How do whe get here?

    (sorry voor mijn slegte engels ban onwijs slegt in engelse spelling :$ )

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 16:23 ]


    You can't touch music but music touch you