• Ik moet dit jaar op school dus kiezen of ik naar het Havo of naar het VWO ga. Ik weet dati k het VWO makkelijk aan kan en ik neig daar dus heel erg naar toe, ook omdat ik daarna meteen aan een studie kan beginnen en dat lijkt me ook wel handig enz. maar bijna al mijn vriendinnen gaan naar het Havo, dat staat al vast. maar ik wil hun ook niet missen. dus nu sta ik voor de keuze : Havo of het VWO?

    wat zouden jullie doen ? ;3


    We can only learn to love by loving.

    Vwo.
    Het domste dat je ooit kan doen is een andere studie kiezen vanwege vriendinnen.
    Jullie hebben ook nog vakanties enzo.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    VWO, maar je moet het zelf weten. Maar je moet zeker niet naar Havo gaan omdat je vriendinnen daar ook naar toe gaan.

    Kies in de eerste plaats voor jezelf.


    As We're Living By The Bass Line

    VWO, in je nieuwe klas kan je heus wel nieuwe vrienden vinden en in de pauzes kun je ook altijd bij je vriendinnen zitten. Je moet gewoon de keuze maken die voor jou het beste is en niet voor je vriendinnen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zwijg al :'D Dacht dat Havo moeilijker was. Doe dan maar VWO, je kan nog altijd verlagen als je dat wil.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 17:18 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    VWO.
    Het domste dat je ooit kan doen is een andere studie kiezen vanwege vriendinnen. Je kan met je oude vrienden en vriendinnen nog in vakanties afspreken,en daarbij ontmoet je nieuwe leuke mensen.


    *~* Proud Luxury *~*

    Nicol, neem van mij aan VWO is gemakkelijk dus er voor gaan. Ik zit ook niet bij Barbara in de klas en ben nog steeds bf met haar dus!? Gewoon naar VWO gaan, het stomste wat je kan doen is naar een lager traject gaan voor je vriendinnen, je kan als je het niet aan zou kunnen altijd nog afstromen. En kom op, als je daarna metteen kan gaan studeren beter toch!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat ik Havo zou gaan doen. Omdat VWO geen uitdaging voor je is. Je zegt zelf dat je alles makkelijk aan gaat kunnen, wat wel handig voor je is natuurlijk. Maar ook je vriendinnen gaan naar Havo en kan je de Havo niet aan, kan je toch nog altijd verlagen naar VWO?

    VWO is hoger ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat ik Havo zou gaan doen. Omdat VWO geen uitdaging voor je is. Je zegt zelf dat je alles makkelijk aan gaat kunnen, wat wel handig voor je is natuurlijk. Maar ook je vriendinnen gaan naar Havo en kan je de Havo niet aan, kan je toch nog altijd verlagen naar VWO?


    Vwo is hoger dan Havo =X

    Maar ik zou ook voor vwo gaan! Vakanties komen er genoeg


    hou je mond joh =')

    Is VWO eigenlijk hoger of lager dan Havo?

    Vwo, jou vriendinnen kunnen dan wel havo gaan doen, maar jou uiteindelijke opleiding is belangrijker, en je vriendinnen kun je altijd nog zin in de pauzes en na school.


    Wie du mir, so ich dir.

    NaniDiamonds schreef:
    (...)

    Vwo is hoger dan Havo =X

    Maar ik zou ook voor vwo gaan! Vakanties komen er genoeg

    Jaa, had ik plots door :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Devious schreef:
    Is VWO eigenlijk hoger of lager dan Havo?


    Hoger


    We can only learn to love by loving.

    VWO. Het is belangrijker wat jij wil. Het slechtste wat je kan doen is je keuze laten afhangen van vriendinnen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nicol schreef:
    (...)

    Hoger

    Ah oke.