• heey.
    Ik ben een lied aan hte luisteren en nu moet ik zo erg huilen.En ik weet niet eens waarom.
    Ik ben allen thuis en dat wil ik nu niet zijn,ik wilnu niet alleen zijn.Maar mijn vader is met de honden wag die komt vanavod pas thuis en mijn zus is wekren en die komt pas ok 9 u thuis.
    En nu weet ik niet wat te doen. Ik weet dat het vreemd klinkt maar ik voel me echt niet goed..
    help?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien moet je even een vrolijk liedje opzetten? Van Lady GaGa word ik altijd heel vrolijk. Of bel je vriendinnen op. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    bel met een vriendin of vraag of iemand van je vrienden iets wil doen. luister naar een liedje waar je blij van word


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Niet meer naar dat liedje luisteren en een ander leuk liedje opzetten?

    Mijn vriendin is werken en een andere is naar eindhoven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zet een vrolijk liedje op. (krul) Leavin' - Jesse McCartny, het liefst live. :9~

    Een grappige film kijken of vrolijke muziek opzetten? ^^


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Niet aan droevige dingen denken, geniet van het leven. Luister vrolijke muziek of ga eens een wandeling ofzo maken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Aan het lied kan het niet liggen.Ik weet niet eens wat de zanger zingt,ik vind hem alleen een hele mooie stem hebben.


    Ik kom er net achter dat ik niet echt vrolijke liedjes heb.En de vroelijke liedjes die ik heb moet ik ook van huilen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall