• JAA!
    vakantie :3
    Hoe was jullie vakantie aangezien die hier van de meeste mensen al weer over is (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb nog vakantiee .
    Njaah,
    alleen het weekend, eeh. >.<

    Hij was erreg,
    leuk wel.
    Maar hij was te kort.
    Enn,
    ik mis mijn BFF (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    mijne was verdomde saai.
    ik heb mijn hele vakantie haast hier voro mijn computer of laptop doorgbracht.


    We can only learn to love by loving.

    Mijn vakantie zag er ongeveer zo uit: leren, leren, leren, leren, leren, eten, slapen. Leren, leren, leren, leren, leren, project afmaken, eten, slapen. Leren, leren, leren, leren, leren. Leren, leren, leren, naar Nijkerk, leren. Leren, leren, leren, leren, leren.

    Zo dus.
    x.x


    Bored.

    Woehoe ik heb ook vakantie, geen idee wat ik ga doen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    DarkPassion schreef:
    Mijn vakantie zag er ongeveer zo uit: leren, leren, leren, leren, leren, eten, slapen. Leren, leren, leren, leren, leren, project afmaken, eten, slapen. Leren, leren, leren, leren, leren. Leren, leren, leren, naar Nijkerk, leren. Leren, leren, leren, leren, leren.

    Zo dus.
    x.x

    Ben ik blij voor jou dat jij zo een fijne vakantie gehad hebt, ghaha. Grapje!


    Some people make the world special just by being in it

    mijn vakantie is al weer bijna voorbij... o.O


    Destroy what destroys you.

    Mmm, saai eigk. Ik had wat meer aan school moeten doen, want dat moet nu in 2 dagen. Ik heb eigk alleen maar achter de pc gezeten.


    blame the bully.

    Ik heb btw pas de week daarna vakantie. Maar ga volgende week wel van dinsdag tot vrijdag naar Londen met school, dus :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Saai. Veel naar het ziekenhuis geweest voor mijn paps, dagje gewinkeld, verder alleen maar voor de pc en tv gezeten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die van mij moet nog komen. :9~

    Dit is mijn laatste dag vakantie -weekend tel ik nooit mee-
    En de mijne was leuk :9~


    -