• Goedemorgen.
    Gister had ik geen puf meer om een topic aan te maken, maar ik ben gister naar a'dam geweest. En dat was wat voor mij, want ik woon in een boerengat.
    Wat heb ik gekocht? Een muts - zie fb -, een jas, een mobiel (samsung star rrroze!) en een spijkerbroek. Niet veel, maar het was een gezellig dagje met mijn mama. Om 9.00 op, douchen, aankleden, broertje en hond bij oma & opa afleveren en toen op de trein. Zaten we in de trein, staan we daar bij A'dam stil. 10 minuten later krijgen we dat we stil staan omdat we moesten wachten op een andere trein, of zo. Ja, we stonden al 10 minuten stil. Goed, ondanks dat, gingen we naar de kalverstraat, en op het plein was er kermis. Alleen durfde ik niet, want dat ding ging giga hoog. o.o Ennn, toen had ik een mobiel op het oog (samsung dus) en daar kregen we een gratis DVD box van Gooische vrouwen bij. Daarna even wat gegeten, en de rest gehaalt. Toen zijn we in de tram gestapt, en gingen we naar de PC hoofdstraat, jeetje! Wat voel je, je dan arm als je daar loopt. Al die kákkertjes. (krul) Toen gingen we weer terug, en toen was het al laat aan het worden, maar ik moest en zo een extra grote milkshake halen bij de Burgerking. Die van drie kwart liter --' Nou, ik heb hem niet opgekregen want ik was misselijk. Toen weer met de trein, daar nog wat gegeten, hond opgehaalt (broertje bleef logeren) en toen naar huis. Trouwens, in A'dam waren er heeeeeeeel veel polities, er lag zelfs iemand op de grond. Later bleek dus dat er een voetbal wedstrijd aan de gang was.

    Mijn dagje A'dam.

    Heee. Ben je m'n tante en m'n oom en m'n twee nichtjes en m'n neefje ook tegengekomen? :'D

    Ik was vorige week in A'dam. (Berhska _O_)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 11:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    coool, samsung star ^^
    jakkie lag er iemand op de grond! creepy xD


    You are beautiful, you are love.

    Vergeet ik het leukste te vertellen --'
    IK STA MET BARAK OBAMA OP DE FOTO want we gingen naar madame tussau of zo, _O_

    Broadway schreef:
    Vergeet ik het leukste te vertellen --'
    IK STA MET BARAK OBAMA OP DE FOTO want we gingen naar madame tussau of zo, _O_


    Aaaaa, daar waren m'n tante etc. ook. Daar moest je voor betalen. Betalen om met een wassen beeld op de foto te mogen o_O.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ging gister ook naar Amsterdam (:


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb even je titel aangepast, want er stond Amterdam.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik heb even je titel aangepast, want er stond Amterdam.

    Hahaha :$

    Happysnail schreef:
    (...)

    Aaaaa, daar waren m'n tante etc. ook. Daar moest je voor betalen. Betalen om met een wassen beeld op de foto te mogen o_O.

    Nee, alleen voor de foto, als je de foto wou, tenminste dat dacht ik. (krul) Barak was weel heel goed nagemaakt/

    Haha, ken het gevoel van de PC.
    Klinkt als een toffe dag!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik was een keer in A'dam en toen zag ik hoe iemand een tasje probeerde te stelen en daarna kwam er meteen politie aan *er was er toen extra veel want er was een of ander iets aan de gang, maar ik weet niet meer wat x'D* maar toen zag ik die dus ook 'gevangen' genomen worden.

    Maaar.. dat klinkt leuk! =)

    Die voetbalwedstrijd was Ajax tegen dinamo nogwat, maar daar waren dikke rellen. Was net op het nieuws.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik was woensdag ook naar A'dam geweest. Mijn dag zag er ongeveer hetzelfde uit als die van jou. Echt super veel polities he ö. Bij ons werd er op het centrale station omgeroepen dat er zakkenrollers bezig waren --'. Dat was eng. En ik zag die kermis ooooook. En daar durfde ik ook niet in. En ik ben ook naar de p.C. Hoofdstraat geweest, alleen ik vond het niet zoveel voorstellen. Vet luxe en duur allemaal, euwmygawd. Maar wij waren erheen gelopen, ghaha.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik eh.. kom er zo een 2x per week XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik eh.. kom er zo een 2x per week XD

    Dan is het niet meer leuk :'DDD

    Ik wil ook eens écht winkelen in A'dam. Ben er 1x geweest toen ik naar een concert ging OH YEAH. KREZIP 4LIFE. en 1x met school, toen gingen we naar NEMO en de bijenkorf. maarja, ik woon vlakbij Groningen, dus dat is nogal een eindje...


    make cake, not war