• Want nu moet ik maandag ochtend op mijn stage de tickets bestellen voor mij en een vriendin [/omdat mijn vriendin ook op stage moet, en zei het niet mag doen & ik wel]. Naja, nu gaat het pas open om 9 uur [/normaal zullen ze er wel wat vroeger zijn]. Maar nu zit ze dus tegen mij te stressen over dat ik op tijd moet zijn, dat ze naar dat concert moet gaan, omdat het hier wel over TH ga. En dat ze niet overdrijft wanneer ze zegt dat ze binnen een halfuur uitverkocht zullen zijn. Ja sorry hoor, maar ik stress zowiezo al bij een ticketverkoop van Tokio hotel. Maar nu het in mijn handen ligt, en ze op mij rekent en dan tegen mij begint te stressen, begin ik zelf nog harder te stressen waardoor ik echt geen oog meer ga dicht doen tegen Maandag. En vroeger was er altijd een vriendin dat zei; Joyce,rustig,we zullen een ticket hebben,ik beloof het! en nu is het enigste wat ik naar mijn hoofd krijg geslingerd Het gaat hier wel over th he,ik weet niet wat het voor u betkeent,maar ik wil er naartoe,ik overdrijf niet dat het binnen het halfuur is uitverkocht,het is belangrijk hoor! Dus als ik te laat ben, gaat ze de schuld zowiezo op mij steken --" Gadverdamme,ik haat de ticketverkoop --"
    Het gaat trouwens over die vriendin uit dit topic.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 21:56 ]

    Ik heb mijn mening over zulke streken al in dat andere topic geplaatst.


    No growth of the heart is ever a waste

    er is meestal toch wel ene manier om op tickets te komen. want de vorige keer ging die smorgens open en ik heb ze s'avons gekocht. en ik stond zowat vooraan :D

    Gaat dat zo snel? ;x


    when words fail, music speaks.

    Kickson schreef:
    (...)
    Ik ben pas thuis om 5 ö. Maar ik moet gewoon tickets hebben!! Desnoos blijf ik daarvoor thuis en ga ik niet naar school!!


    Zou ik inderdaad ook willen doen, maar dat zal ik nooit mogen van m'n mama x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Oooh geloof me, het is echt niet binnen een half uur uitverkocht XD


    Life is hard and then we die

    En trouwens, om op jou 'probleem' te antwoorden. Moest m'n 'vriendin' zo iets tegen mij zeggen zou ik haar antwoorden dat ze haar ticket zelf kan bestellen en dat ze iemand anders mag zoeken om er heen te gaan ;x Halleluja, wat een kreng o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    xCIxTHx schreef:
    er is meestal toch wel ene manier om op tickets te komen. want de vorige keer ging die smorgens open en ik heb ze s'avons gekocht. en ik stond zowat vooraan :D


    Was het toen een schooldag of niet? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ooooh ik heb een idee, zeg haar dat ze die tickets lekker zelf moet kopen omdat het al moeilijk genoeg is. En aangezien ze TH belangrijker schijnt te vinden dan jou, moet ze het maar lekker zelf doen, want jij hebt geen zin om haar sloofje te spelen.


    Life is hard and then we die

    Tot nu toe is het me altijd gelukt om tickets te krijgen.. dus ik hoop nu weer.


    Protège moi de mes désirs.

    Mijn mama en zus gaan bestellen voor me.
    Al 'overslaap' ik me liever even, want.. wat als ze nou toch geen tickets hebben. Dan zal ik constant mezelf te schuld geven dat ik er gene heb!! echt.. ik ken mezelf goed genoeg.
    Maar dus.. van mijn moeder mag ik nou niet even 'overslapen' euhm xp. Ook al begin ik met twee uur zedenleer..