• http://behendigheid.leukespellen.be/cursor-spel-spelletjes.html
    Mijn topscore!
    1307
    En de jouwe?

    http://www.onzin.com/flash/klein_boefje.html
    Die is gewoon leuk xD

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 20:19 ]


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    http://www.onzin.com/flash/ogen_test.html
    Astublieft ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Even serieus :3
    Dit is toch niet zo'n ding waar je uren naar staart en dat er dan vervolgens zo'n eng ding in beeld komt. Want daar heb ik vroeger echt een trauma aan over gehouden. ja ben een schijtluis


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Even serieus :3
    Dit is toch niet zo'n ding waar je uren naar staart en dat er dan vervolgens zo'n eng ding in beeld komt. Want daar heb ik vroeger echt een trauma aan over gehouden. ja ben een schijtluis


    Volgens mij wel xD
    Ik heb er meerderen en dit was de enige die ik nu even snel kon vinden en deze heeft volgens mij schrik effect :O
    En hoezo trauma?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Toen kon ik een week niet slapen .Toen was ik bij een vriendinnetje en kregen we dat in ons hotmail. Moesten we verschillen opzoeken in een vet moeilijk plaatje. Ja, je ziet hem al aankomen. Dus wij vet dicht op het scherm en zoeken en we waren vergeten dat we het geluid op keihard hadden. Dus toen kwam er zo'n ding in beeld met een hele harde gil. En ja toen heb ik me dood geschrokken ._.' Heel kidnerachtig eigenlijk


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Toen kon ik een week niet slapen .Toen was ik bij een vriendinnetje en kregen we dat in ons hotmail. Moesten we verschillen opzoeken in een vet moeilijk plaatje. Ja, je ziet hem al aankomen. Dus wij vet dicht op het scherm en zoeken en we waren vergeten dat we het geluid op keihard hadden. Dus toen kwam er zo'n ding in beeld met een hele harde gil. En ja toen heb ik me dood geschrokken ._.' Heel kidnerachtig eigenlijk


    Ik kan ook niet goed tegen horror enzo
    Ik lig daar nachten van wakker
    Die spelletjes red ik nog net
    Maar ik zou dan ook niet de coardinaten test doen (heb ik zelf net gespeeld)
    En the scary escape game al helemaal niet!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    http://www.onzin.com/games/toilet_papier_spel.html
    Doelloos en grappig ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Maar ik kan wel weer heel goed tegen horro, dus dat is een beetje weird :3 Over horror gesproken, ik heb zonet nog een horrorfilm ghuurd. Die ga ik zo maar eens even zien o.o
    En dan heb je ehm.. Oja, 'The Maze game' Dit is vet bekend. Heb je die wel eens gedaan? Moet je op youtube intypen en dan zo'n filmpje aanklikken. Zie je mensen die dat spelletje doen en zich kapot schrikken omdat er ineens zo'n eng hoofd in beeld komt. En dan bvallen ze van schrik van hun stoel af. Best grappeg (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Maar ik kan wel weer heel goed tegen horro, dus dat is een beetje weird :3 Over horror gesproken, ik heb zonet nog een horrorfilm ghuurd. Die ga ik zo maar eens even zien o.o
    En dan heb je ehm.. Oja, 'The Maze game' Dit is vet bekend. Heb je die wel eens gedaan? Moet je op youtube intypen en dan zo'n filmpje aanklikken. Zie je mensen die dat spelletje doen en zich kapot schrikken omdat er ineens zo'n eng hoofd in beeld komt. En dan bvallen ze van schrik van hun stoel af. Best grappeg (krul)


    Ik weet das zo grappig!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Best gemeen. Die mensen krijgen zowat een hartaanval van het schrikken en wij zitten ons er kapot om te lachen :'x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Best gemeen. Die mensen krijgen zowat een hartaanval van het schrikken en wij zitten ons er kapot om te lachen :'x


    Boeiend xD
    Zelf kunnen ze er na de tijd ook wel om lachen xD


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Idd, hadden ze het maar niet op YT moeten zetten :Y)
    Ik ga even verder met mijn record verbetern van ddat muis spelletje :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Succes ;)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    En heeft iemand me nu al verslagen?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Ik weet vet verslavend :O


    Ja, >< Ik wil niet dat hij mijn muis pakt. Dat is niet eerlijk ><
    x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Across schreef:
    (...)

    Ja, >< Ik wil niet dat hij mijn muis pakt. Dat is niet eerlijk ><
    x]


    Goed je best doen zou ik zeggen xD


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile