• Ja ik word hier gek.

    Mijn moeder zat me net af te katten omdat ik niets goed kon doen, waar mijn vriendin bij was. en nu is ze dus naar haar cursus toe en moest ik afwassen en mijn broer de honduitlaten. en meneer vond weer dat hij niets hoefde te doen en ik vond van wel. maar mijn vader vond ook dat ie niets hoefde te doen en toen mocht ik lekker gaan afwassen, wou ik dat gaan doen word ik dik afgesnauwd en toen kregen we ruzie. mens hé volgens mij kan ik echt niets meer goed doen hier. en als mijn moeder straks komt zal het ook wel weer ruzie worden, gezellig.


    We can only learn to love by loving.

    Achgossie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Deja vú.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sla hun. (cat)
    Ik snap het, was hier ook altijd zo. Ik móést altijd alles doen, omdat mijn broer altijd snel naar boven vluchte. Gelukkig is hij nu het huis uit. :Y)


    when words fail, music speaks.

    Gosh, wat een kutzooi ._.


    Only losers can act the way you do

    Happysnail schreef:
    Deja vú.


    nogal ?

    @Bo
    -deja vú
    dat zei een vriendin van mij ook ; sla hunj ;x


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    nogal ?

    @Bo
    -deja vú
    dat zei een vriendin van mij ook ; sla hunj ;x

    Joa.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aaah dat is echt kut!


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Zeg ze eens goe u gedacht.


    Just a simple "I love you" (:

    Ruzie met je ouders is altyd kut. Ik had het elke dag met me moeder maar nu woon ik bij me vader nou heb ik wel een stuk minder ruzie, logisch want hij is er bijna nooit:X

    Heb ik ook altijd 0.0


    You can run but not hide

    Volgens mij, kun je het best een rustig moment zoeken en dan met hen gaan praten. Je moet ervoor zorgen dat niemand gaat schreeuwen, en gewoon in je eigen woorden uitleggen dat je door hun onder druk staat. Misschien kunnen jullie gewoon een taken verdeling maken, zodat iedereen evenveel vrije tijd heeft?
    Ik zou je ouders gewoon eerlijk zeggen, dat je hun manier van handelen oneerlijk vind.;) Maar ZONDER grove taal of geschreeuw. Gewoon rustig.;)
    Ik hoop dat het werkt, en het spijt me als dat niet het geval is.
    Succes! <3
    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Bij mij is het hetzelfde hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.