• al klassen van mijn jaar hebben vandaag een spuit gekregen tegen kink hoest (ofzoiets)
    En nu is mijn arm stijf =S

    Nog iemand die em gekregen heeft?


    I need you like a heart needs a beat

    Neuh, ik krijg nooit prikken.
    Ik ben erop tegen, op veel dan.


    Your make-up is terrible

    Nee, ik niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik niet.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    What The Foek?!
    Nee, ik niet n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Assassin schreef:
    Neuh, ik krijg nooit prikken.
    Ik ben erop tegen, op veel dan.
    Die spuit zijn verplicht

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:12 ]


    I need you like a heart needs a beat

    ik krijg hem niet denk ik :O

    Ik niet nee


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ForeverNow schreef:
    (...)Die spuit zijn verpicht


    Sinds wanneer? Ze kunnen je niets verplichten, behalve als je een opleiding doet op MBO of HBO niveau waarvoor dat nodig is. Of als je naar het buitenland gaat.


    Your make-up is terrible

    ForeverNow schreef:
    (...)Die spuit zijn verpicht
    Niet als je heel hard wegrend en een aangetekende brief naar school stuurt, dan is niks verplicht :'D. Maar wel kuttig dat je arm nu zo'n pijn doet (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee godzijdank niet! Ik ben zó bang voor spuiten& prikken en alles. Bleh, niks voor mij.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:13 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Sinds wanneer? Ze kunnen je niets verplichten, behalve als je een opleiding doet op MBO of HBO niveau waarvoor dat nodig is. Of als je naar het buitenland gaat.


    Wel ik ga niet naar het buiteland XD
    en ik zit in beroeps maar dat maakt niet uit want alle richten bij ons op school krijgen die en die is verplicht


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)

    Wel ik ga niet naar het buiteland XD
    en ik zit in beroeps maar dat maakt niet uit want alle richten bij ons op school krijgen die en die is verplicht


    MBO is daarvan een vervolgende opleiding. En als jij onder de 16 bent en jouw ouders geven geen toestemming mag school dat niet doen hoor.


    Your make-up is terrible

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Niet als je heel hard wegrend en een aangetekende brief naar school stuurt, dan is niks verplicht :'D. Maar wel kuttig dat je arm nu zo'n pijn doet (flower)

    Hahaha =') aangetekende brief?
    heb je schrik van spuiten dan?


    I need you like a heart needs a beat

    Assassin schreef:
    (...)

    MBO is daarvan een vervolgende opleiding. En als jij onder de 16 bent en jouw ouders geven geen toestemming mag school dat niet doen hoor.
    Mijn ouders hebben toestemming gegeven.
    Alle ouders trouwens.
    Zie ik ga niet naar het buitenland of whatever maar als je kinkhoest op loopt kun je er aan sterven en als je er een spuit voor hebt gekregen niet.Dus ik kan het niet oplopen


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)Mijn ouders hebben toestemming gegeven.
    Alle ouders trouwens.
    Zie ik ga niet naar het buitenland of whatever maar als je kinkhoest op loopt kun je er aan sterven en als je er een spuit voor hebt gekregen niet.Dus ik kan het niet oplopen


    Je hoeft er niet aan dood te gaan hoor. Mijn achternichtje had het ook en die leeft nog gewoon.
    Die prikken zijn trouwens niet voor altijd. Rond je 50ste is het uitgewerkt en als je het dan nog oploopt ga je er ook echt dood aan.


    Your make-up is terrible