• al klassen van mijn jaar hebben vandaag een spuit gekregen tegen kink hoest (ofzoiets)
    En nu is mijn arm stijf =S

    Nog iemand die em gekregen heeft?


    I need you like a heart needs a beat

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hoeft er niet aan dood te gaan hoor. Mijn achternichtje had het ook en die leeft nog gewoon.
    Die prikken zijn trouwens niet voor altijd. Rond je 50ste is het uitgewerkt en als je het dan nog oploopt ga je er ook echt dood aan.

    Over 10 jaar krijgen we die spuit terug ;)


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)
    Over 10 jaar krijgen we die spuit terug ;)



    Bah, dan loop je weer met een zere arm...
    Neuh, ik hoef het niet hoor. Hoe groot is de kans dat je krijgt nou helemaal?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Bah, dan loop je weer met een zere arm...
    Neuh, ik hoef het niet hoor. Hoe groot is de kans dat je krijgt nou helemaal?
    Die zere arm is maar voor even hoor.weet ik veel maar diekans is er dus dan heb ik liever een even een zere arm dan dat ik het oploop


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)Die zere arm is maar voor even hoor.weet ik veel maar diekans is er dus dan heb ik liever een even een zere arm dan dat ik het oploop


    Haha ja, net als mijn broer. Die was inge-ent tegen de bof, ik en mijn zusje niet. Komt hij terug van Tsjechie, had hij een andere variant van de bof. EPIC FAIL. Sorry maar dan moeten ze je overal tegen inenten -.-
    Ik heb dingen als de rode hond, meninchokokken en baarmoederhalskanker allemaal niet gehad, en ik heb toevallig nog niets opgelopen.


    Your make-up is terrible

    ForeverNow schreef:
    (...)
    Hahaha =') aangetekende brief?
    heb je schrik van spuiten dan?
    Nee ik niet, heb er al zoveel in mijn leven gehad dat ik het nu enkel onprettig en niet fijn vind. Kwa pijn en gevoel kan ik het allemaal wel hebben, maar ik moet wel toegeven dat ik er niet op sta te springen om te zien hoe er een stuk metaal in mijn arm hangt terwijl er van alles ingespoten of uitgehaald word waarvan ik niet eens precies weet wat het is :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Neen,
    maar ik had ooit gehad toen we een spuit kregen dat ze verkeerd hadden gedaan. En toen heb ik daar een uur binnen moeten zitten terwijl de rest maar vijf minuten moest. 0o

    Wtf?:8


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nee heb geen spuit gekregen en die hoef ik ook niet , vond het al erg dat ik die van baarmoederhals shit moest halen

    Zit die niet in het pakket die je op jongere leeftijd al gekregen hebt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat is kink hoest?
    Anyway, ik moet binnenkort mijn laatste voor baarmoederhalskanker krijgen :/

    Assassin schreef:
    Neuh, ik krijg nooit prikken.
    Ik ben erop tegen, op veel dan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Conspiracy schreef:
    Wat is kink hoest?
    Anyway, ik moet binnenkort mijn laatste voor baarmoederhalskanker krijgen :/

    Dat is een infectie op de lucht wegen.
    (dit heb ik gekopieerd van wikipedia want ik weet daar ook niet alles van)
    De ziekte begint als een verkoudheid en gaat gepaard met niezen, neus- en traanuitvloed en onwelzijn, en de patiënt heeft een klein kuchje
    De patiënt ontwikkelt een droge hoest. Het hoesten verergert langzaam en de hoestaanvallen krijgen een steeds krampachtiger karakter. In dit catarrale stadium is het kind het meest besmettelijk.Bij jonge kinderen kan een hoestbui worden gevolgd door braken en hoofdpijn en soms ademstilstand

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:20 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ja, net als mijn broer. Die was inge-ent tegen de bof, ik en mijn zusje niet. Komt hij terug van Tsjechie, had hij een andere variant van de bof. EPIC FAIL. Sorry maar dan moeten ze je overal tegen inenten -.-
    Ik heb dingen als de rode hond, meninchokokken en baarmoederhalskanker allemaal niet gehad, en ik heb toevallig nog niets opgelopen.

    Wel dan heb je nu geluk,maar nog altijd kans dat je het oploopt.
    En tegen alles,weetje je wordt gewoon tegen de ergste dingen ingeent.


    I need you like a heart needs a beat

    ForeverNow schreef:
    (...)
    Wel dan heb je nu geluk,maar nog altijd kans dat je het oploopt.
    En tegen alles,weetje je wordt gewoon tegen de ergste dingen ingeent.


    Nee, dat maken ze je wijs, zodat Nederland zich veilig voelt. De meeste prikken zijn niet eens goed getest, ze weten de gevolgen op lange termijn niet eens (op uitzonderig van dingen als de griep prik en de prikken die je bij je geboorte krijgt)
    Er zijn zelfs kinderen van autistisch geworden, hoewel dat nog altijd ontkend word.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, dat maken ze je wijs, zodat Nederland zich veilig voelt. De meeste prikken zijn niet eens goed getest, ze weten de gevolgen op lange termijn niet eens (op uitzonderig van dingen als de griep prik en de prikken die je bij je geboorte krijgt)
    Er zijn zelfs kinderen van autistisch geworden, hoewel dat nog altijd ontkend word.

    Ik woon in Belgie niet in nl
    en ik heb nog steeds liever eenmalig een spuit dan de kinkhoest.Maar dat is mijn mening hé...


    I need you like a heart needs a beat