• Ja, man, ik ben harstikke down.
    Mijn kat, twee jaar, is gewoon weg.
    Normaal komt ze elke dag, màximum elke twee dagen naar huis om te eten. Nu is ze al een week gone with the wind ofzo. Ik mis haar echt wel, en ik denk echt het ergste. Volgens mij is ze overleden. Voor mijn huis is het harstikke druk, maar dan moet ze helemaal achteren over vanalles springen, maar ze kàn echt wel op die weg geraken als ze wilt. En toen ik gisteren dacht een stukje van haar staart te zien, werd het echt nog erger.. Ik heb me gisteren zo hard in slaap gehuild.
    Ik wil m'n kat terug. ;(

    Foto van Jenna .

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 17:19 ]

    Ik ben 3 katten kwijt!
    Sterkte alsnog! <3


    If you had never come out of the blue, I would've stay


    Ik heb dat ook voor, ik weet hoe jij je voelt..
    die was een week weg en dan was die even terug en dan is die weg gebleven ='[ ik ween daar vaak om =[ das mss al een jaar geleden =[

    dit is ze!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:20 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:

    Ik heb dat ook voor, ik weet hoe jij je voelt..
    die was een week weg en dan was die even terug en dan is die weg gebleven ='[ ik ween daar vaak om =[ das mss al een jaar geleden =[

    dit is ze!

    Hebben we ook met een katje gehad dat die ineens terug was, en toen hebben we hem nooit meer gezien.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik hoop voor je dat ze terug komt.
    Ik ben ook al 2 katten verloren, mijn zusje was er kapot van.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Pff, wat zijn jullie lief allemaal. En ik hoop echt dat ze terugkomt. Ik heb weer een béétje hoop, aangezien vele katten van jullie ook teruggekomen zijn.

    Ik mis haar ook...Ook al kende ik ze niet....

    -XxX-


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Aah, veel sterkte! <3
    Om die reden neem ik mezelf altijd voor, dat als ik een kat krijg, ik hem binnen houd ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jeetje meid, vreselijk voor je, echt waar.. niets is zo erg als niet weten waar je dierbare is..
    veel sterkte en ik hoop voor je dat ze terug komt <3


    Life is hard and then we die