• WEGENS OMSTANDIGHEDEN,GAAT NIET DOOR.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 14:38 ]


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Toekomstige vriendin Tom.

    Naam: Julie McClair
    Leeftijd: 17
    Plaatje: Julie
    Tekstje:
    Hallo allemaal! Mijn naam is Julie, maar de meeste van mijn vrienden noemen me Jools. Ik ga heel graag uit, zowat elk weekend, maar probeer ook goed te werken aan mijn studies. Niet dat dat altijd lukt, maar ik probeer het tenminste. Ik weet waar ik voor sta, en daar zal ik dan ook altijd voor vechten, daarom ben ik misschien ook zo koppig als een ezel. Mij krijg je niet snel van gedachten verandert. Ik hou van mijn vader, mijn moeder en mijn 19-jarige broer Storm. We zijn een vrij hechte familie die graag dingen samen doet. Ik hou heel veel van lachen met mijn vrienden en vriendinnen, dus dat doe ik ook veel. Samen halen we altijd heel veel lollige dingen uit. Ik lach heel veel, daarom is een van mijn motto's ook: een dag niet gelachen, een dag niet geleefd! Verder ben ik niet interressant. Ik wil alleen nog kwijt dat ik heel veel van mijn vrienden hou, en ze ook eewig trouw ben.
    lots of x's and o's.
    Extra?: Nee, alles staat in het tekstje vermeld!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:08 ]


    rules don't stop me

    Toekomstige vriendin bill
    Naam: Michelle Dawn
    Leeftijd: 17
    Plaatje: Michelle1 of Michelle2 (Jij mag kiezen)
    Tekstje:
    Hallo, ik ben dus Michelle en ben zeventien jaar. Mensen zeggen dat ik een levensgenieter ben, een persoon die altijd lief en behulpzaam is, maar zelf ervaar ik nogal veel negatieve dingen aan mijn karakter. Wat iedereen waarschijnlijk wel van zichzelf heeft. Ik woon nog steeds bij mijn ouders, maar binnen een jaartje kan ik vertrekken. Over ongeveer drie maanden wordt ik achttien en ben ik wettelijk volwassen. Dan trek ik naar Berlijn en ga er in een kleine loft wonen met een vriendin. Het hele plan hebben we al samen uitgedacht. Verder is er niet zo veel speciaal aan mij, behalve misschien dat ik een tattoeage in mijn nek heb. Een tattoeage die een deel van mijn verleden vertelt. Als je verder nog iets wil weten, dan moet je het maar vragen.
    Extra?: Tattoo in haar nek.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:23 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Joyce.
    Leeftijd: 17.
    Plaatje: Klik.
    Tekstje: Hi, mijn naam is Joyce. En ben 17 jaar. Eigenlijk best wel een kut leeftijd, juist een jaartje te jong, tot dat je eigenlijk 'alles' mag. Ik ben om eerlijk te zijn best wel een happy meisje. Het is niet dat ik altijd even hyper en happy ben, ik heb ook wel eens mijn ups & downs zoals elk ander mens. Maar meestal zie je me wel met een lach op mijn gezicht. Dat komt omdat ik gewoon het beste uit het leven probeert te halen. Ook ben ik fan van Tokio hotel, je zult die groep wel kennen. Vooral Tom, Tom kaulitz. En dan niet omdat hij de gitarist is van tokio hotel. Maar omdat hij de jongen is dat geboren is in leipzig, gewoond heeft in loitsche. Dit is voorlopig wel genoeg, niet? Anders moet je het maar vragen.
    Extra?: Tattoo.
    Rol toekomstige vriendin tom.

    Toekomstige vriendin Bill[zwart haar!] =D

    Naam:Mitchy Elle Noway
    Leeftijd:18
    Plaatje: KLIKK. of KILLK.
    Tekstje: Hoii, De naam is Mitchy Elle Noway. En ben zoon 18 jeertjes geleden op deze aarde gedropt. en ik moet je zeggen, ik heb het best naar me zin hier. Meede door mijn Geweldige Vrienden en Familie. Mijn thuissitualtie is goed, aangezien ik alleen woon. dus ik heb niks te klagen. OKe tuurlijk zit neit altijd alles mee, maar he. Je moet positief tegen het leven aan kijken. Ik hou immers van het leven, maar wel ben ik bang voor de toekomst. Maar he, edereen heeft tog iets war hij bang voor is. Niet dat dat het eenige is waar ik bang voor ben hoor. Zo kan ik wel een helle lijst opnoemen. Maar dat is dus iets waar ik nu geen zin in heb. Waar ik wel zin in heb trouwens is, Shoppen. Jha Shopen met mijn vriendinen. Lekker in de stad rond hangen en een ijsje eten ofzo. dat is dus ook wat ik zometeen ga doen denk ik. Shoppen en ijs eten is niet het eenige waar ik van hou hoor. Ik hou ook heel erg veel, zingen en Dansen. Dat kan ik echt uren doen! Ook in Uitgaan, ben ik goed. Maarja wie nu niet.
    Maarja, zoals ik al zij, ik ga dus nu even de stad in..
    Latterzz! <3
    Extra?: Tatoo op haar onderug.
    Eventuele tweede keuze rol:
    vriendin tom

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Eva
    Leeftijd[niet jonger dan 17:] 17
    Plaatje: Klik
    Piercings: geen
    Tekstje:
    Eva is 17 jaar, en onder het masker dat ze draagt getraumatiseerd door wat er in haar verleden is gebeurd.
    Extra?:

    [toekomstige vriendin van Tom]

    Verleden:

    Op het eerste gezicht ziet Eva eruit als een tutje en een bitch die alleen maar van populatie houd, maar wat als dit een masker is en er een heel ander persoon achter dit masker zit? Op 15 jarige leeftijd is ze verkracht. Dit heeft ze echter nog nooit aan iemand verteld. Maar wat als haar masker langzaam maar zeker afvalt, en haar ware ík onthuld.


    [heb het een beetje als verhaal lijn getypt haha (a')]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:17 ]


    If there was no music. There was no me.

    xAmor schreef:
    Naam: Eva
    Leeftijd[niet jonger dan 17:] 17
    Plaatje: http://fc07.deviantart.com/fs36/f/2008/262/e/7/e79c93ad419f1cd5f6b87b540224ee97.png
    Piercings: geen
    Extra?:

    [toekomstige vriendin van Tom]

    Op het eerste gezicht ziet Eva eruit als een tutje en een bitch die alleen maar van populatie houd, maar wat als dit een masker is en er een heel ander persoon achter dit masker zit? Op 15 jarige leeftijd is ze verkracht. Dit heeft ze echter nog nooit aan iemand verteld. Maar wat als haar masker langzaam maar zeker afvalt, en haar ware ík onthuld.


    [heb het een beetje als verhaal lijn getypt haha (a')]


    PNG-afbeeldingen kunnen volgens mij niet?


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Rol: Toekomstige Vriendin Tom!!
    Naam: Michelle Breez.
    Leeftijd[Niet jonger dan 17]: 18
    Plaatje: Michelle Lovely Breez.
    Tekstje:
    Hi There! Mijn naam volledig is Michelle Lovely Breez. Maar noem me maar gewoon Michelle ^^. Ik zal je een geheimpje verklappen: Ik snap er geen snars van waarom mijn tweede naam Lovely is! Ik bedoel die naam slaat toch nergens op? Maar goed, mijn bijnamen zijn Love, Lovely, Mies en nog veel meer. Ehmm.. Ik zit al sinds kleins af aan op klassiek ballet, paardrijden, piano les en zang les. Dus je zou eigenlijk wel kunnen zeggen dat ik van alle markten thuis ben! Ik heb een erg wisselend karakter de ene keer ben ik heel spontaan, vrolijk en zelfverzekerd! Maar de andere keer ben ik heel onzeker, verlegen en dat soort dingen. Maar dat laatste karakter gedoe is meestal eens in de maand, als je snapt wat ik bedoel (:. Verder shop ik ook heel graag en feesten vind ik ook heel gezellig! Verder weet ik stiekem niet meer wat ik hier verder moet neerzetten... Dit zal toch wel genoeg zijn aan informatie? Oh ja! Bijna vergeten! Ik ben 17 jaartjes jong! Byez! <3 xx.Michelle.
    Extra?: Ze komt heel zelfverzekerd over maar heeft vaak periodes dat ze heel onzeker is over haar zelf. En kropt dat dan altijd op. Ook verteld ze niet gauw dingen over haar leven. En is altijd heel eerlijk en kan slecht tegen mensen liegen.
    Eventuele tweede keuze rol: Vriendin Bill ^^, maar het allerliefst Vriendin Tom!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 22:26 ]

    Naam: Nickita Mosley
    Leeftijd[Niet jonger dan 17]: 19
    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=66861
    Tekstje:
    Yo mijn naam is Nickita Mosley
    ik ben 19 jaar en vaan vrolijk
    Ik schrijf graag teksten en ben verslaaft aan kauwgom
    ik kan af en toe eigenwijs zijn en ben ook wel eens erg sniki kom daarom ook wel met de meeste dingen weg
    ook kan ik buhulpzaam zijn als het moet
    verder ben ik verslaaft aan flipperen op de flipperkast ja hoe ik daar mee begon geen idee iegenlijk xD
    maar ik ga wand me mob gaat af bye bye <3
    Extra?: ze is vaak vrolijk en kan bitchy zijn als het moet en is af en toe wel stront eigenwijs maar ze heeft respect voor anderen en heeft daarom ook wel scheit aan de anderen wat ze wel niet van haar denken xD
    heeft een tatoo op haar linkerpols een ster
    Eventuele tweede keuze rol:
    maakt mij niet uit ;) omdat zowat iedereen anders wel vecht om dezelfde rol XD

    (ik weet dat de foto met haarkleuren enzo niet klop maar bij mij doet google en yahoo het niet wand dan loopt me comp vast :S vandaar doe ik het zo 1 uit me foto boek mis weet jij nog een ander zoek programme?? <3 )

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 23:58 ]


    You can't touch music but music touch you

    Nog drie rollen! Tenzij iemand nog zelf iets verzind.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Rol: Jongen die op Kaylee verliefd is
    Naam: Ray Jordison
    Leeftijd[Niet jonger dan 17]: 20
    Plaatje: deze
    Tekstje:
    Hi, ik ben Ray, 20 jaar oud. Ik hou van pizza, en van wel meer dingen, en ook van bepaalde mensen... Maaaar daar kom je nog wel achter. Ik sta vaak in de ring in de vechtsport MMA, ik ben landskampioen ^^ Daarnaast speel ik graag gitaar.
    Ik ben vaak vrolijk en mijn humor is echt veeeel te droog. Ik ben best eigenwijs, en anders dan anderen. Als iedereen het zelfde is is de wereld ook maar gay, toch?
    Ik woon alleen, in een appartement. Daar ben ik heel blij mee, want nu kan ik tenminste een beetje party houden thuis. Er komen dan ook vaak vrienden over de vloer, wat vaak eindigt in een uiterst melige avond met veel bier en veel humor.
    Duuuuude, waarom moet ik zo lang over mezelf schrijven? De rest kom je in het verhaal wel achter! ;)
    Extra?: Wat ik niet over het karakter heb geschreven maar je er wel bij wil hebben; verzinnen! :P

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 9:42 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Klote zooi ><'. Ik heb geen rol x']
    Kan ik misschien als het past dan geen beste vriendin van Tommi zijn? (A).

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 12:29 ]

    Slotje op verzoek.


    "I shut my eyes in order to see.'