• Mijn beste vrienden komen zo meteen =D
    en ik heb ze al zo lang niet gezien en ik heb ze zo gemist haha.
    Dus nu ben ik in een damn goed humeur =]
    Haha =D

    Hebben jullie ook een goed humeur vandaag =3 zo ja waarom, zo niet waarom niet? =D


    We can only learn to love by loving.

    Niet want ik haat het hier.


    when words fail, music speaks.

    Ja en nee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nee, want ik heb dik gezeik aan alle kanten & ik ben kapot omdat ik net uit disney kom


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit!
    nananananananana xD

    Eeeuh ik ben vrolijk denk ik, en k zou niet weten waarom :Y) Mwhaha ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik voel me altijd wel vrolijk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naahh.
    Het word hoogtijd dat ik mijn beste vriendinnen nog eens zie. :'(
    Kutschool... :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Decoy schreef:
    Ik voel me altijd wel vrolijk?


    Jij bent een grote uitzondering
    haha= D


    We can only learn to love by loving.

    Ik niet,want ik heb het koud,en ben moe en heb keelpijn en voel me ziek. Maar woensdag voel ik me wel blij want ik ga dan naar de film en daarna restaurantje.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    JHaaHH Dhuhh tuurlijk heeft Elle een goed humuur! ;o
    Wat ze gaat morgne voor he teerst haar alle beste Geile Twin zine!!! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zit de hele dag al chaggie te wezen omdat ik vanaf morgen tot en met vrijdag de hele dag moet werken. en dan is vandaag me laatste dag vrij, en dan wil ik die zo goed mogelijk besteden. heb van verveling 2 boeken en 2 films gekocht. Ik smijt met het geld.. maarja, ik leef maar één keer, so who cares....... :P


    "Let them eat cake!"

    Bij jou titel moest ik denken aan Alfred Judokus Kwak. "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit" :'D
    Enen! Veel plezier ^^ En misschien had je wel al door dat ik in een goed humeur ben (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, want ik zou vandaag bij mn Beste vriendin slapen die ik ook zo lang niet meer heb gezien T_T maar ze is ziek =( Nu word het morgen ^^ dus daar ben ik ook weer blij om :3


    Life is more than that you eyes can see

    Tranquillity schreef:
    Bij jou titel moest ik denken aan Alfred Judokus Kwak. "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit" :'D
    Enen! Veel plezier ^^ En misschien had je wel al door dat ik in een goed humeur ben (:


    haha

    ik ook nu ik hem zo lees o.o


    We can only learn to love by loving.

    Mag ik ook wat van je vrolijkheid?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Neen, ik heb geen goed humeur vandaag.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.