• Ik iets eng (cat)

    Namelijk;

    Mijn klein zusje van zes jaar is verliefd op háár beste vriendin (?). Dat het échte liefde is weet ik niet, maarja. Maar ik droomde dus dat zij en Britt (haar bf) bij mij in de les zaten, en dat ze heel de tijd aan het kussen waren ><

    Maar oké, wat was jou (gekke, schaamtevolle, rare) droom?(cat)
    moet niet percé deze nacht gebeurt zijn, gewoon eens een leuke droom die je onthouden hebt (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 17:16 ]


    - hoi ;D

    ik heb niet gedroomd vandaag, ik werd de hele tijd wakker door m'n vriendje die me in m'n rug schopte. (krul)
    maare. ik heb een keer gedroomd dat ik doodging zeg maar. ik voelde m'n hartslag steeds langzamer gaan. het voelde echt zoooo echt! bij de laatste slag werd ik wakker & voelde gelijk of m'n hart het nog deed. :P

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 17:13 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    volgens mij heb ik iets heel leuks gedroomd
    maar ik ben het vergeten


    We can only learn to love by loving.

    uuh.
    iets weird, over een helikopter, en dat we onderwater gingen, en naar allemaal mensen, naar een geheime wereld, en dat moesten we geheim houden, en toen gingen we terug vliegen, en ik was dooooooooodsbang, want we gingen elke keer bijna neerstorten.

    Niet?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Over dat een gast, Bill aan het vermoorden was, en toen liep ik voorbij, en toen keek hij me kwaad aan, en toen werd ik gestalkt door die gast, en toen kwam ik Ronnie Radke tegen, die me ging redden, en toen zag ik dus Bill die die gast aan het vermoorden was ._.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nvd schreef:
    ik heb niet gedroomd vandaag, ik werd de hele tijd wakker door m'n vriendje die me in m'n rug schopte. (krul)

    Wauw,wat romantisch ;D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 17:20 ]


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Nicol schreef:
    volgens mij heb ik iets heel leuks gedroomd
    maar ik ben het vergeten
    Me2.
    Mijn moeder had wel een enge droom, dan 1 van onze hond ging zwemmen en opgevreten werd door heelveel vissen.


    when words fail, music speaks.

    > Slotje. Hier is een algemeen topic voor: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=43382


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.