• Ja. Ik heb dat best wel erg enzo.
    In ieder geval wil ik gaan afvallen, maar het punt is.. Ik sport 11 uur in de week ofzo. Langer misschien, maar dat komt omdat ik op school een Sportprofiel heb gekozen. Nou ja, die uitleg boeit niet. Ik heb een goede conditie en als ik heb getraind voor hockey [/doe ik sinds mn 7e] ben ik afgevallen, maar als m'n moeder boven is of niet thuis is, vreet ik een halve zak chips leeg, en nog een zootje kitkatten en weet ik het allemaal.

    Ik heb nu een t-shirt met lange mouwen aan, maar ik heb hier echt heel hele dikke buik in. Misschien valt het niet zo op aangezien ik best wel hele dikke borsten heb voor mijn leeftijd, maar toch voel ik me er niet prettig bij.

    Ik was degene in mijn vriendengroep die altijd zei 'Wees blij met wie je bent. Ik ben ook wat dikker, nouen', maar nu ben ik er onzeker over.

    Heeft iemand goede tips om af te vallen of zo. Ik wil maar 5 kilo afvallen, of 3/4 kilo, dat is genoeg voor mij. Maar ik wil voorkomen dat ik zoveel ga eten en dan het avondeten laat staan. Althans, voor een groot deel.

    Het Sonja Bakker-geval helpt niet, dat mens vult haar zakken wel maar ik vind dat het niet helpt.

    Ik wil ook niet 45 kilo wegen, dat hoeft ook weer niet. Gewoon, weer naar de 50 toe, of zo.

    Hartstikke bedankt als je me wilt helpen, want ik vind het best wel klote dat ik zo'n dik buikje heb. Het is mijn moeder ook opgevallen, en ja, het is best wel kut om het van anderen ook te horen.

    Bedankt in ieder geval. :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 12:40 ]


    -

    Vleermuisjeh schreef:
    Weetje ik ben blij met mijn vetpack en mijn geweldige kont :D I lovem e lichaam(L)

    Mooi zo =]
    Liké,ik ben dus 1.80 lang en weeg 70 KG. Maar ik vind mezelf geen eens dik,mijn vaders familie is van nature best dun en daardoor heb ik dat ook best. Dus ik ben tevreden,net als jij.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Wat Darkpassion zegt is waar maar probeer je te beheersen. Je hoeft niet te stoppen met koekjes eten maar één of twee per dag is het maximum. Het is moeilijk maar het lukt als je genoeg wilskracht hebt ;D


    Only losers can act the way you do

    Geen chips of patat, cola, van die ongezonde dingen meer eten.

    In plaats daarvan groenten, water, en op fitness gaan.


    You can run but not hide

    Toen ik twaalf was, was ik mollig. Ik weet nog dat ik bang was om naar school te gaan, omdat ik bang was dat ik de dikste ging zijn.
    Een beetje later ben ik beginnen groeien. Ik ben gewoon gegroeid, en vermagerd (terwijl ik niets deed). Nu ben ik 15 en zit ik prima op gewicht.
    Ik wil maar zeggen dat je je geen zorgen moet maken, en moet wachten, misschien groei je er wel uit (:
    En, als je zin hebt om te snoepen, moet je je tanden gaan poetsen. Als je daarna eet smaakt het echt ranzig, en het snoep gaat gewoon niet meer smaken :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?
    Ik weeg 56 namelijk. ¬¬

    en hoe lang ben je? dat maakt een heel groot verschil uit ;o


    Second star on the right and straight on till morning

    Je moet dan wel gezond afvallen. Gewoon 3 maaltijden per dag en fruit als tussendoortje. Ook moet je veel water drinken en veel sporten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik één kilo lichter zou zijn heb ik ondergewicht. Dat is niet leuk kan ik je vertellen. Maar aan jou verhaal te horen, sport je heel veel. Dat is heel goed, ook voor af te vallen enzo. En misschien kun je in plaats van gelijk naar de chips te graaien, eens een appel ofzo nemen? [/is verslaafd aan appels]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 13:19 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb het ook best wel erg and I dont care XD ik ben er allang al overheen :P


    Life is hard and then we die

    Jij weegt 56 kilo?
    Overgewicht?
    HAHHAHHAHAHAHAAHHA XD
    leuk meid :P
    Ik weeg 85, DAT is overgewicht.


    Life is hard and then we die

    Vleermuisjeh schreef:
    Weetje ik ben blij met mijn vetpack en mijn geweldige kont :D I lovem e lichaam(L)
    Agreeeee!


    Life is hard and then we die

    Ik weet hoe je je voelt O.o
    Ik hockey ook al heel lang, en ik kan het ook niet laten om chips te eten. En afvallen lukt ook niet, en zo groot ben ik ook weer niet (1.63)
    Maar ik heb besloten dat afvallen geen zin heeft.
    Hebben jongens tenminste iets om vast te pakken (zip)(nerd)

    Maar als je echt af wilt vallen, moet je proberen in plaats van chips te pakken, een appel te pakken ofzo. Of allemaal fruit in kleine stukjes te doen en in een schaaltje te doen, met sinaasappelsap erbij. En dat opeten. Dat helpt echt tegen honger =).

    Maar persoonlijk vind ik afvallen een beetje maf O.o, er zijn er weinig die het vol houden, en de helft daarvan gaat te ver en krijgt anorexia/boulimia.
    Denk dus goed na =)

    Xx


    hou je mond joh =')

    Je hebt gelijk, het is echt naar om dat van iemand anders te horen. :l
    Mijn beste vriendin zegt het wel eens tegen mij en ookal bedoelt ze het als grap, ik voel me dan wel mooi kut. :X
    Maar ik ben het met mijn voorgangers eens :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Meid probeer het te accepteren overgewicht is niet goed maar daar heb jij echt geen last van hoor (ik wel weeg 100 kilo) je leeft gezond sport en eet ook goed begrijp ik alleen snoep je behoorlijk dan is dat de enigste wat je kan laten he of minderen.


    muziek altijd overal

    Ik ben 1.68 en weeg +/- 60 kilo ;3

    Je hebt geen overgewicht hoor. Toen ik 1.55 was, woog ik al ruim 60 kilo ofzo, ik had toen echt overgewicht.


    Destroy what destroys you.