• Heey,,

    Dit is mijn idee Zouden de mensen die meedoen mij een PB willen sturen als ze iets anders willen en foto sturen?
    Wie doet mee :

    Tokio Hotel :

    Naam : Tom Kaulitz
    Age : 20
    Karakter : ken je wel
    Uiteindelijke chruch : Joyce
    Extra? : -

    Naam : Bill Kaulitz
    Age :20
    Karakter : ken je wel
    Uiteindelijke chruch : Kim Candy Destin
    Extra? : -

    Naam : Gustav Schäfer
    Age : 21
    Karakter : ken je ook
    Uiteindelijke chruch : Alysia Wagemakers
    Extra? : -

    Naam : Georg Listing
    Age : 23
    Karakter : ken je ook
    Uiteindelijke chruch : Nathalie Carter
    Extra? : -

    Vidoll :

    Naam : Alysia Wagemakers
    Age : 23
    Karakter : Aardig ,Bitchy en je moet niet aan haar vrienden zitten.
    Uiteindelijke chruch : Gustav Schäfer
    Extra? : Heeft een ziekte waardoor ze snel van stemming kan wisselen (Dat heb ik in het echt ook :$).
    Wat ? Drum

    Naam : Kim Candy Destin (wordt ook wel vaak Candy genoemt)
    Age : 19
    Karakter : lief, verlegen, sportief, dapper, koppig, medelevend, heeft niet graag ruzie
    Uiteindelijke crush : Bill Kaulitz
    Extra? : tong piercing. Heeft als kind er veel meegemaakt, vader die alcoholist is en moeder die het bijna niet meer aan kon, ze zijn nu gescheiden. Ze woont bij haar moeder maar ze lijdt we een terug getrokken leven tegen over vreemde mannen omdat ze door haar vader wel eens geslagen is als klein kind. Ze hoopt weer vetrouwen te krijgen in mannen ooit op een dag. Neemt het leven zoals het komt.
    Wat ? Gitaar

    Naam : Joyce.
    Age : 17.
    Karakter : Lief,spontaan,betrouwbaar,bitchi,eigenwijs.
    Uiteindelijke chruch : Tom Kaulitz.
    Extra? : Het lijkt wel of iedereen gaat hier vertellen over erge dingen die ze hebben meegemaakt? Naja, dat ga ik dus niet doen. En gewoon zeggen dat ik nog het beste probeer te maken uit wat er te halen valt van het leven. + heeft een tattoo.
    Wat ? Bass

    Naam : Nathalie Carter
    Age : 18
    Karakter : Erg optimistisch. Kan op sommige momenten heel actief zijn, maar op het volgende moment opeens heel rustig zijn. Is op sommige momenten net een stuiterbal. Is wantrouwig tegenover vreemden, en zal niet gauw alles over zichzelf vertellen.
    Uiteindelijke chruch : Georg Listing
    Extra: Heeft een Yin & Yang tatto op haar onderrug met vleugeltjes eraan. houdt erg van dieren en is dan ook een echte dierenvriend. Houdt er van om allerlei dingen te schrijven.
    Wat ? zanger

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 21:36 ]

    laat je snel weten wie de rol allemaal heeft want ik wil graag weten of ik een rol heb en wanneer die begint _O_

    ben een beetje ongeduldig vandaag :$

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 21:15 ]

    Geeft niets heb het al veranderd. Eigenlijk vind ik Gustav de enige nog echt leuke maar ik neem Bill dan wil hem vond ik vroeger toen ik nog fan was leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb je eigenlijk ook foto's nodig?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam : Nathalie Carter
    Age : 18
    Karakter : Erg optimistisch. Kan op sommige momenten heel actief zijn, maar op het volgende moment opeens heel rustig zijn. Is op sommige momenten net een stuiterbal. Is wantrouwig tegenover vreemden, en zal niet gauw alles over zichzelf vertellen.
    Uiteindelijke chruch : Georg Listing
    Extra: Heeft een Yin & Yang tatto op haar onderrug met vleugeltjes eraan. houdt erg van dieren en is dan ook een echte dierenvriend. Houdt er van om allerlei dingen te schrijven.


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have


    Laat trouwens ook maar zitten hah.

    En het geeft helemaal niks dat je dyslexie hebt. Ik weet zelf ook niet hoe je het schrijft haha, en ik vind het toch knap dat je, ondanks dat je dyslexie hebt, verhalen schrijft.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 21:38 ]


    a figment of your imagination

    Jones schreef:
    Info coming up :'D

    En het geeft helemaal niks dat je dyslexie hebt. Ik weet zelf ook niet hoe je het schrijft haha, en ik vind het toch knap dat je, ondanks dat je dyslexie hebt, verhalen schrijft.
    \

    Jij bent de laatste die in mag schrijven

    ik heb bij mij er neer gezet welke rol ik in de band graag zou willen hebben:$

    Naam : Pamela
    Age : 18
    Karakter : lief kan bitch maar is wel vertrouwen
    Uiteindelijke chruch : Tom kaulitz
    Extra? : ik ben altijd vrolijk maar heb wel mijn hart op tong liggen en ik kan heel goed zingen en gitaar spelen en ik wil altijd iedereen helpen die in de shit zit.


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Joyce zit erin. Gefeliciteerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dank je dank je dank je :D

    Dankjéé (:'
    Wil je iets laten weten? x

    Deel 1 online