• Op school zitten er een paar lastige jongens en ze willen niet van me af blijven. Ik heb al bijna alles geprobeert om hun weg te krijgen maar ze zijn zo hopeloos verliefd op mij (hoe ik eruit zie, eerder) en ze denken dat ik ook op hun ben... maar ik haat ze en dat weten ze. Ze geloven wat ze denken eerder dan wat ze weten... Help!

    k zou naar de juf of meester gaan

    als ze niet van je afblijven zou je eens goed tussen hun benen moeten schoppen XD maarja dat brengt dan ook weer problemen... maar je bent er dan wel een tijdje vanaf denkik

    Zeggen dat je ze totaal niet leuk vind en zeggen dat je vrijgezel wilt blijven of dat je al een vriendje heb en als dat niet helpt maar dat geeft problemen zo als xwannex zegt een flinke trap in de ballen geven maar dat kan natuurlijk ook na schooltijd ( als je sterk bent ). Dat is wat ik had gedaan als ik jou was.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dankje
    maar het probleem is dat dat onmogelijk is bij die gaste :S 1. ze zijn veel te snel, 2. ik kan dat gewoon nooit

    Die vieze gore players moeten gewoon met hun tengels van je afblijven.

    P.s. Ik maak me best zorgen.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Haha eitje,

    1) Sla ze met je homies in elkaar
    2) Heb je grote broer, zo ja? Stuur die erop af( als die sterk is dan he)
    3) Heb je zelf een grote bek dreig! ( zo niet, je mag mij altijd hun msn geven dan doe ik het voor je:P)
    4) Woon je in amsterdam? Zo ja, Dan wil ik wel even langs ze gaan voor je:P


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Zeg hen gewoon in hun gezicht dat je totaal NIET geïnteresseerd bent!!
    En negeer hen gewoon!!

    das idd kut:S
    heb well paar ideetjes(A)

    1)zeg dat je vriendje hebt en vraag een goede vriend (jonge) om te helpe

    2)zeg dat je samen met je vriendin lesbii bent^^

    3)zeg het tegen een leraar ofzo


    If you want me to listen, whisper...

    dankjeeuh xD
    jullie zijn allemaal zo geweldadig xD

    een van je vrienden overtuigen je bij je middel vast te nemen en zo voor hun neus voorbijlopen,
    dan lijkt het alsof jullie samen zijn en dus hebben zij geen hoope meer
    of gaan dreigen dat je het gaat melden als aanranding ofzo^^
    xx


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    een van je vrienden overtuigen je bij je middel vast te nemen en zo voor hun neus voorbijlopen,
    dan lijkt het alsof jullie samen zijn en dus hebben zij geen hoope meer
    of gaan dreigen dat je het gaat melden als aanranding ofzo^^
    xx


    Haha das wel een goed idee.
    JE kunt het het beste zegge tege ze als ze het weer doen.
    En het aller liefst als ze in hun eentje zijn dan is hij automatische het zwakst.

    Veel suc6 er mee ;)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    zeg dat als ze je niet met rust laten, dat ze zeker geen kans krijgen op een date fzo

    dn dnk k da ze wek gn stoppe
    ma dn moet je ook ni me hen weggaan als ze stoppe éé xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    een van je vrienden overtuigen je bij je middel vast te nemen en zo voor hun neus voorbijlopen,
    dan lijkt het alsof jullie samen zijn en dus hebben zij geen hoope meer
    of gaan dreigen dat je het gaat melden als aanranding ofzo^^
    xx


    Goed idee. Want er is nogatlijd zoiets als Ongewenste intimiteiten.. Stap gewoon naar een vertrouwensleerkracht en vertel je verhaal.. Hij zal je dan verder wel uitleggen wat je het best doet. Vergeet niet da ongewenste intimiteiten wie het dan ook doet het is en blijft strafbaar.
    Hoplijk komt alle sgoed;)

    Je moet gewoon iets gevat en kwetsends tegen hen zeggen, blijven ze wel weg. Good luck, nog ;)
    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "